Wij hebben zo`n blauwe schelp,2 kinderen en die combinatie zorgt voor overal zand,zand,zand. Nou zit ik er dus aan te denken om de zandbak weg te doen en maar 2 keer in de week bij de speeltuin in het zand te gaan spelen,scheelt mij een hoop troep. hebben jullie allemaal een zandbak? ben ik nou zo aan het miepen of niet?
haha, nou we krijgen er wel een en ja dan moeten mijn kleren speelkleren aan en deze buiten weer uittrekken. ben geen schoonmaakkabouter! hahaha
Yep, wij hebben ook zo'n blauwe schelp. Zucht... ze is er wild van en staat 's morgens al te roepen om haar "bakkie". Af en toe stoort het me wel, vooral als het zand overal komt behalve in de schelp. Maar ach, ze is er wel heel content mee en dat is ook wat waard. Op dagen dat ik het minder kan hebben, verzin ik andere spelletjes in de tuin en blijft het bakkie dicht
Toen zoonlief nog niet kon lopen vond ik dat zand echt vreselijk. Want dan zat hij in de zandbak en schepte het zand gewoon over zich heen, dus met als gevolg dat ik hem buiten moest uitkleden/kloppen etc. etc. Wat een gedoe toen! Nu loopt meneer gelukkig en doet hij zelf deksel van de zandbak, schept er wat in, schept het zand er uiteraard ook uit, of brengt het zand aan de andere kant van de tuin. Ach, ik kan er nu wel van genieten. Onze tuin wordt dit jaar toch overhoop gehaald, dus her en der wat zand kan me nu niks schelen. En bovendien heeft hij crocs die hij zelf aan en uit kan krijgen. Dat is ook wel handig. Bij de deur de crocs uit.
ja je bent aan het miepen hahahahaha... Hier ook een zandbak en idd het ligt ook binnen...maar hier staat gewoon de zuiger klaar en schoentjes uit als ze naar binnen komt en douchen!
bij ons ligt er ook allemaal zand, heb dezelfde gedachte als jij over dat wegdoen, maar ach mn dochter heeft er zo veel plezier in dat ik dat ook weer gemakkelijk vind, ze vermaakt zich er wel..........dus hier blijft ie....
Wij hebben geen zandbak. Ik bleef stofzuigen.Werd er gek van! Dus 8 jaar geleden de zandbak weggedaan. Als ze met zand willen spelen, dan doen ze dat maar op het strand Als we dan weer thuiskomen, kleden ze zich buiten al uit en stappen gelijk onder de douche Ideaal!
De zandbak is soms wat irritant, als je net schoongemaakt hebt bijvoorbeeld maar onze dochter vindt 't fantastisch en kan zich er uren in vermaken! Ik vind een schommel veel vervelender want daar moet ik 'r de hele tijd optillen en duwen dus daar gaat ze maar op bij opa en oma of in een speeltuin.
ach soms moet je dingen loslaten toch...daar hebben we toch stofzuigers voor en als ze in de zandbak speelt mag ze van mijn niet de hele tijd naar binnen en buiten lopen. Maar nu hebben we een speelhuis/glijbaan gekocht...zandbak is wat minder interessant nu hahaha
Ja, je miept. De zandbak is heerlijk voor kinderen en bovendien goed voor de ontwikkeling. Lekker kliederen met zand en water (ik gooi bij zacht zand een plens water en dan lekker kliederen en hard zand maken). Wij hebben een bijkeuken. Als de kleine dame echt vies is trek ik haar daar de kleren uit. Maar normaal gesproken even goed afkloppen en dan naar binnen toe. 's Avonds even stofzuigen en klaar!
ik doe de zandbak er echt niet voor weg, en een openbare zandbak vind ik echt super goor, kan je ze beter in de kattebak laten spelen maar als de kids in bed liggen ff stofzuigertje erdoor en klaar!
Ja ach, wij hebben er ook 1... Als ze erin speelt ligt ook heel het terras vol met zand, maar even met een zachte bezem erover heen, en het is weer opgeruimd. Ook binnen ligt het vol met zand, maar ik stofzuig sowieso elke dag, dus dat maakt me niet uit . Ik heb gelukkig geen vloerbedekking, anders zou ik er misschien wel anders over denken
een schoon huis heb ik lang geleden al losgelaten We hebben hier een zandberg en een grindberg en als ik pech heb hebben ze papa geholpen met koeien voeren en zaagsel in de boxen strooien, je wil niet weten hoe mijn huis er af en toe uit ziet maar ja de kinderen hebben schik dat maakt het dan weer goed
ik vind eerlijk gezegd dat je aan het miepen bent, er is voor kinderen niks leuker dan met zand spelen, een stofzuigertje erdoor en klaar, ik zie het probleem echt niet. Ik vind het veel belangrijker dat mn humpie plezier heeft, dat zuig ik met liefde een keer extra.
Hier ligt in de zomer het huis ook vol met zand uit de zandbak. Ik heb er geen moeite mee, zoland de kindjes het leuk vinden, vind ik dat ook.
Wij hebben ook een zandbak, en zodra het even lekker weer is zit Levi er in te spelen ( of liever gezegt, hij rolt er door heen ) en daarna loopt hij idd alles naar binnen. Niet leuk,maar ja ik moet toch iedere dag stofzuigen. Als hij maar lol heeft
Nee hoor je miept niet, bij mij ook nooit meer een zandbak! Bij de 2 oudsten had ik er 1, nou vond het ook een heel gedoe met die troep. Nu heb ik weer een kleintje van anderhalf en straks nog eentje erbij maar die zandbak? die komt er écht niet meer! Ze spelen maar met wat anders! Ben ook geen poetsmiep maar ik heb al genoeg werk om het huis redelijk aan kant te houden. Hoppa weg met dat ding!
Hier geen zandbak en die komt er ook zeker niet! Ik hoef al die zooi niet binnen en het is de perfecte plek voor ongedierte enzo. Openbare zandbakken ben ik ook geen fan van, das vaak 1 grote kattenbak! nee ik heb het ook nooit gemogen en heb er niks aan gemist hoor