Ooohh het is geen muziekje maar waar ik echt bijna mijn haar van uit mijn kop trek is: AAN TAAAFFEELLLL!!! Van Honig ofzo. Eerst was ie al irritant, maar nu dat kleine mannetje zo schreeuwt is het echt niet te doen.:x
Oh ja, die Zalando: gruwelijk! En 'aaan taaaaaafel' wordt ik ook wel flink zat. Maar wat anderen ook al zeiden, het meest storende is dat de reclame harder staat dan de normale programmering. Elk reclameblok doen we het volume omlaag, want je wordt de woonkamer uitgetetterd!
Wahaha, mee eens! Zodra ik dat deuntje hoor, zet ik steevast het geluid van de TV uit. Ik kan er echt niet tegen, tegen die tenenkrommende reclame van Zalando.
Die reclame van Q-music de goedemorgen show..............mijn vriend zet dan de tv heel gauw op mute hahaha. En die reclame van autodrop, vooral die met "de neusvinger" irriiii
Behalve als John Williams meedoet, dat vind ik best een knappe vent dus dan 'hoor' ik die irritante stemmetjes wat minder
idd die zalando reclame verschrikkelijk. Mijn dochtertje die vind hem wel leuk die gilt altijd mee haha! maar ik had haar gezegd dat de reclame stom is dus nu gilt ze en zegt daarna stom haha! die reclame van swarzkopf met die stomme vent met een pet op. zogenaamd heel trendy en dan dat deuntje erachter. irri!!!
ik kan me voorstellen dat als je in de mmm zit je je kapot ergert aan die reclame, ik had het ook al, en ik heb er "maar" 2 jaar over gedaan voor het goed raak was.
Albert is vrij..... Ben.nl (die man die met de mobiel de vaste lijn belt en zijn vrouw heen en weer laat lopen, tssk)
en dan die boter waar je zogenaamd goed van gaat groeien (weet even niet welke boter het is). pa pada pada ........ AAAARRRRRRGGGGGGG
Voor de dames in de de mmm Hoe vinden jullie dan de reclame van always. Met een gezeur dat je lichaam je dan verteld dat alles goed zit.
Ik vind het deuntje/liedje van de nieuwe Dior reclame echt gruwelijk..Krijg er echt de kriebels van. Verder reclames waar ik me aant erger zijn: * clear blue...gewoon het hele concept staat me niet aan loopt ze vrolijk met dr net ondergeplaste stikje te zwaaien... * Die van die drop met die neusvinger...het slaat gewoon helemaal nergens op! en het is vies.. * Zalando...denk dat deze geen uitleg nodig heeft. * Alle maandverband reclame's vooral die van always..."omdat je je deze dagen gewoon gelukkiger wil zijn" of zoiets. Dames ik weet niet hoe het met jullie zit...maar ik ga echt half dood van de pijn en elende tijdens mijn periode en ben dus alles behalve gelukkiger...En als ik dan zoon matras tussen mijn benen moet leggen brengt mij dat helaas niet in de feeststemming.. *Reclames van l'oreal..Je zou toch denken dat zoon goed en duur merk wel wat beter hun best zou kunnen doen met nazingronisatie. *Alle reclames van de nederlandse energie maatschapij. *Mediamarkt met arie koomen...Blij dat het zijn winkel is..maar ik ga er dankzij die reclame niet meer naartoe. *Reclames van C1000...gewoonweg verschrikkelijk. *Die van de plus...Met dat spastische + gebaartje en rare opmerkingen over dat dikkere meisje. *Reclames van axe...als een vent zich onderspuit met gruwelijk stinkende spray rennen wij vrouwen blijkbaar als loopse hondjes achter ze aan.. * De aankondiging (waarin ze "andere"vrouwen stimuleert om ook hun droom na te streven en dan kun je een workshop winnen ofzo)van Mijn geheime missie (sowieso snap ik dat programma niet) met Daphne Dekkers..Ligt het aan mij of stopt zij op hele rare momenten in de zin even met praten...Echt van ik lees van een scherm en moet even wachten tot de volgende woorden in beeld verschijnen. Oke je vroeg om irritante deuntjes...sorry! Ik heb me even laten gaan Pfff frustratie hier! Denk dat ik de tv maar gewoon de deur uit moet doen
sowee nessa, niks te doen Ik vind Tineke Schouten in de c1000 reclames ook niet leuk. Maar ik ben pas naar theater geweest en dan is ze echt geweldig.
Er zijn er veel genoemt die ik toevallig ook irritant vind Maar hier nog een paar: burger king Belvilla Tele2 Axe Andrelon Tuc Philadelphia Spread (liedje op de achtergrond) Vifit Het liedje van de karwei is inderdaad mooi, is een rap liedje in het orgineel pete philly & perquisite- mystery Repeats: YouTube - PETE PHILLY & PERQUISITE - MYSTERY REPEATS Instrumental: YouTube - Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats (Instrumental) [HD]
Hehe nee niet echt Zit beneden wakker te zijn vanwege pijn. Was mijn vriend aan het wakker houden dus ben maar weer even beneden gaan zitten met de hoop dat ik dan zo van elende wel in slaap val Ow en die van hornbach vind ik ook echt gruwelijk! kan iemand mij vertellen waar die op slaat? Lopen ze als een soort zombies in een rijtje met een gruwelijk geluid op de achtergrond en opeens klimmen ze op elkaar? Wie heeft dat bedacht? En onder invloed van welke drug was diegene op dat moment?