Irritante liedjes bij reclames op TV

Discussie in 'De lounge' gestart door Noa14, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    oh das minder die pijn. sterkte ermee.

Maar idd die van Hornbach. Dat moet wel hele slechte drugs zijn. :D

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    idd zalando.

Ook hebben de reclame makers van een automerk niet goed nagedacht over de tune.

Ze gebruiken: twinkle twinkle little star....
    Dit is een nr wat heel vaak gedraait wordt op kinderbegravenissen/crematies.... zo ook bij mijn nichtje... dus elke keer als die k** reclame langskomt zitten mijn man en ik met tranen op de bank

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Het is geen liedje, maar het is me gisteren opgevallen.
    Carglas reclame komt voorbij en wat zie ik??
    De dame in de auto had haar baby in de maxicosi naast zich op de passagiersstoel en met het hoofdje richting dashboard, wat helemaal niet mag!

4. Ja, ik vind dat sowieso een vreselijk mens! 'En wie weet -stop- win je een workshop van -stop- Crystal clear!' ARGH!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    typisch geval van autocue lezen?:D

6. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    als je inderdaad goed oplet bij tv, zowel reclames maar ook series of films, dan zie je zoveel dingen die niet kloppen. Qua kleding, achtergrond, veiligheidsmaatregelen enz.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ff offtopic, maar dat hoort toch wel zo??? Heb altijd de mc zo in de auto geplaatst :( De baby kijkt dan toch richting stoel?

Verder is Tineke schouten echt helemaaaaal niet leuk en de reclame met haar en yolanthe vond ik dus echt verschrikkelijk en dat is dan nog maar zacht uitgedrukt ;)

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel

ik denk dat ze bedoelt dat het kind op de passagiersstoel met het gezicht naar de voorruit zit.

Ik dacht dat dat wel toegestaan was als je je airbag kan uitzetten.

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    het kindje zit in die reclame gewoon netjes met gezihtje naar de stoel zoals het hoort. ik heb hem toevallig vanmorgen nog gezien;)

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ja dat dacht ik ook zo te herinneren ;). En dan nog moet je de airbag uitzetten. Blijft nog steeds een irritantie reclame ;)

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

misschien moet je zelf even een blokkie om gaan wandelen :D en eerst tot 10 tellen en uitblazen!!!

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Euhm bij mij in de auto staat op de zonneklep nadrukkelijk dat het niet mag i.v.m de airbag en dat het kind ernstige verwondingen kan oplopen.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mits je de airbag kan uitschakelen, dus mag je de mc wel op de voorstoel plaatsen. Vandaar dat de mc bij mij altijd op de voorstoel stond ;)

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Je hebt helemaal gelijk, in Amerika mag het niet maar ja we zitten hier in Nederland :) en ik heb het net nog eens na gelezen en je hebt gelijk.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff anders heb ik de afgelopen 4 jaar behoorlijk illegaal rondgereden met mijn meiden, haha. Maar volgens mij is het altijd het veiligst om je kinderen (dus ook in mc) op de achterbank te zetten ;)

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja die is vet irri zet altijd mijn geluid uit als reclame komt want ik weet dat hij er ELKE AVOND bij zit:x

17. Gibbie

Gibbie Actief lid

26 jun 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Ik vind clearblue ook heel vervelend. het lijkt me zo rot als je al jaren bezig bent om zwanger te worden, dat je dan op vrijdagavond, als je relaxed in je bank hangt met een zak chips, met zo'n reclame wordt geconfronteerd. Lijkt me niet zo leuk.

En verder die van nutrilon. 'je wilt natuurlijk het beste voor je kind. daarom geef je borstvoeding'. Ik vind dat zo'n rot-reclame! Bij mij lukte de borstvoeding helemaal niet, en daar zit ik ook niet zo mee, maar die reclame geeft me altijd het gevoel dat ik gefaald heb ofzo....

Zalando is inderdaad ook spuug-irritant!

En ik weet niet of het mee telt, maar ik vind het ook heel vervelend als je een programma zit te kijken, en half het scherm wordt ineens gevuld door reclame voor een ander programma. Zo van: 'nog 6 dagen, dan komt popstars weer'. Daar kun je niet van wegzappen!!

18. Gibbie

Gibbie Actief lid

26 jun 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Oh nog één die ik irritant vind: Jazeker, de hypotheker!!

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.918
    5.236
    113
    Home
    reclame van milk & fruit
    en die van vifit wat een verschrikkelijke reclame

20. Dana

Dana Niet meer actief

zalando en die maandverband reclame waar die vrouw met haar armen in de lucht loopt te zwaaien omdat ze zo gelukkig is, wtf??

Deel Deze Pagina