Zo te lezen zit er maar 1 ding op!!! Geen reclames meer !!!!!! In die paar dagen hebben we met zn allen al zoveel reclames opgenoemd waar we geirriteerd van raken. En dat zijn dan alleen wij, die op ZP meepraten op een forum. Hoe zou de rest van Nederland er dan over denken!!!
YouTube - Commercial Jillz Deze van Jillz vind ik dat liedje echt heel vervelend! Ik zag de titel van dit topic en dacht meteen aan dit liedje..... aargh!
Ik zie de reclame net voorbij komen. Die van de coca cola. Er zijn poppetjes die een tas willen voor een flesje cola en dan is hij te groot en gaan ze heb kleiner maken.... Echt een reclame die hier heel snel uit gaat....
Die vond ik ook verschrikkelijk. Maar nu hebben ze 'n nieuwe reclame met Nick en Simon, echt helemaal geweldig.
Ja die vind ik ook wel redelijk, maar dat komt eigenlijk alleen maar door Nick en Simon De combi Yolanthe en Tineke Schouten is echt heeeel erg
inderdaad.. mijn man en ik zappen altijd expres weg als die komt.. Ik zit het duentje van calve mayonaise irritant sinds gister, op mijn werk, een supermarkt, wordt er nu gepromoot, dus er staat een tv die elke keer 1 reclame filmpje draait...van ongeveer 30 seconden, dus elke 30 sec hoor ik dat deuntje... nah ik ben in staat die stekker eruit te trekken...
Heb het effe nagekeken, jullie hebben gelijk, zolang de airbag uit is mag het kind met mc op de voorstoel, weliswaar met de rug naar het dashboard toe.