ik heb bijna elke avond dat mijn buik zo ontzettend gespannen staat, mijn buik is dan keihard ook doen de zijkanten van me buik pijn net alsof je buik uitscheurt! ik vind dit best lastig want je word er zo moe van ( het gevoel alsof je 10 gangen menu gegeten heb ofzoiets) hebben jullie dit ook weleens? is dit nou ook een harde buik of iets anders? iet met groeispurt ofzo ik moet wel zeggen dat mijn buik in nog geen 2 weken tijd al 5 cm is gegroeid!
hoi ikkelies, misschien is het banden pijn dat had ik ook bij de eerste alleen deed dat niet zo'n zeer, miss heb jij er zo'n last van omdat het wat sneller groeit ik zou zeggen even doorbijten en goed smeren gr sarai
Ja dat herken ik wel, ook van rond die tijd, althans toen begon het geklier Voelde dan babietje eerst draaien en bewegen en daarna een superharde buik waardoor ik met geen mogelijkheid lekker meer kon zitten. Het enige dat hielp was ff buiten een rondje gaan wandelen ofzo. En inderdaad, het gevoel niet alleen 10 gangen te hebben gegeten maar het bestek enzo erbij, heel vervelend. Het is bij mij wel minder geworden. Althans, nu heb ik dat gevoel ook nog geregeld maar een stuk minder irritant, heb niet meer het gevoel dat ik geen kant op kan zeg maar... Maar wat je er verder aan kan doen, behalve een stukje wandelen, geen idee...
haha idd een 10 gangen dinee met bestek en al en idd een rondje lopen helpt wel maar dat is jammer genoeg maar goed voor 3 min en dan begint het weer maarjh ben wel blij dat het er gewoon bij hoort en ach jah! er groeit iets heel moois he dus hebben we het er alemaal voor over dank je voor de antwoorden