irritante opvallende moeders op het schoolplein

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tuc, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pffff hier zie ik dus zooooo tegenop.. dat elkaar veroordelen op het schoolplein..
    alhoewel ik sommige verhalen hier echt ook storend of raar zou vinden.. maar hoop vooral dat ik gewoon mezelf mag zijn. En ik ga w.s. na het naar schoolbrengen i.d. vaak hardlopen of sporten als ik die dag niet moet werken en dus misschien wel in hardloop/ sportoutfit..
    Te laat komen mijn kind alleen naar school laten gaan flirten met alleenstaande vaders en schoolpleinhangen zie ik mezelf niet zo snel doen.. maar de moeders die dat wel doen moeten dat vooral niet laten..

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dames die benieuwd waren naar de foto van de 3meiden in dezelfde jas, ik heb een foto kunnen maken :p ik zal m er zo opzetten, even de gezichten van de foto afhalen, is wel zo netjes alhoewel de foto maken niet zo netjes is :p *shame on me!* Deze keer had moeders de jas helaas niet aan

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Wat is hier nou weer raar aan?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik vind dat juist slim, zo kan je alles combineren als je weinig tijd heb. sporten als kids naar school zijn ipv dat je thuis eerst moet gaan omkleden enzo

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Nou, wat je zegt dus. Ik ga ook vaak direct hardlopen als ik mijn dochter naar school heb gebracht. Ik woon vlak bij het bos. Ik loop mijn rondje, ga naar huis, douchen etc. en dan heb ik 's middags alle tijd voor andere dingen.

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ja juist! Wat ik al eerder schreef. Ik kleed me ook alvast om hoor. Breng kind naar school en zo kan ik mooi meteen door. Het is voor mij juist een stok achter de deur om echt te gaan en daarna alle tijd over te hebben voor andere dingen. Sterker nog; ik vind het nog wel motiverend overkomen als ik andere ouders zie die dit ook doen. Ik bedoel; sporten is tegenwoordig meer een uitzondering en lijkt vooral iets vermoeiends te zijn ipv "we gaan even lekker wat doen".

7. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik stoor me werkelijk aan (bijna) he-le-maal niets of niemand. Ik let er niet eens op. Wat ik wel zeer en dan ook zéér storend vind, is rokende ouders op het schoolplein. Ik vind dit zó fout!
    Maar verder, de een is om half 9 altijd helemaal opgedost en loopt op hoge hakken, de ander in joggingbroek. Ik ben de ene keer netjes aangekleed, en de andere keer heb ik joggingbroek aan.
    Hoe anderen naar mij kijken? Geen idee..en maakt me ook niet zoveel uit. Mijn dochter gaat overigens wel elke dag leuk en netjes gekleed naar school. Geen joggingpakken en slonsige kapsels.
    Ik doe mijn best om haar er in ieder geval fris en fruitig bij te hebben lopen ;)
    Dat is overigens wel de reden dat we 9 van de 10 keer toch moeten haasten:p

8. tuc

tuc Niet meer actief

joh niks is erg, maar ik moet ook lachen om die figuren die in volledig sporttenue de kids komen brengen...ja zeer waarschijnlijk zit er een practische reden achter, maar een aantal hier die dat doen zie ik er voor aan om in de sportkleding naar huis te gaan en vervolgens een bak thee zetten en met de beentjes omhoog een pak koekjes leeg te eten ipv naar de sportschool.

Het is ook al meermaals gezegd dat het luchtig bedoeld is en dat iedereen hier zn frustraties/bevindingen kwijt kan zonder dat iemand weet over wie je het hebt. Heerlijk toch om soms eens even lekker ongegeneerd te kunnen roddelen...sorry ben ook maar een mens.

Deel Deze Pagina