Hoi allemaal, ik wil de balletjes van mijn tongpiercing vervangen, maar krijg het 2e balletje er met geen mogelijkheid af, omdat het lastig is het staafje zo vast te houden dat je stevig aan het balletje kan draaien zonder het staafje meedraait. wie heeft er een oplossing? groetjes Marieke
Gebruik een tangtje om het staafje vast te houden, dan draait het niet mee en kan je meer kracht zetten. Zelf laat ik het onderste balletje altijd gewoon zitten. Zie je toch niet.
die zie je ook niet maar ik ben weer zo'n miep die per se 2 dezelfde balletjes wil hebben.. bovendien vind ik het voor het schoonmaken ook een fijner idee. ga eens even in de gereedsschapskist van mijn vriend graven. Thanks!
bij sommige staafjes kan je het onderste balletje er niet afhalen. dat heb ik ook gehad met mijn tongpiercing. na een frustrerende morgen maar naar de shop gegaan... kreef ik te horen ja het balletje wil er niet af die zit namelijk vast.... mjah das ook al weer 2 jaar geleden
die heb je ook ja, maar dat zijn deze niet, heb de staafjes en balletjes namelijk los gekocht. maar dat heb ik ook al weleens gehad!