Het valt me op dat er de laatste tijd weer zeer veel topics verkeerd in de lounge staan. Ik vraag me af hoe moeilijk het is om te lezen :x.
net zo lastig als er overheen lezen denk ik...pff ik vind het heel vermoeiend worden elke maand zo'n topic. Overigens is in het topic van vandaag heel goed uitgelegd waarom het daar prima kan staan.
Als er geen regels zijn welke topics er op welke plaats wel of niet mogen.... kunnen we alle aparte onderdelen wel opdoeken. Dan wordt het gewoon 1 lounge. Beheer heeft er waarschijnlijk zelf ook niet meer zo'n zin in... ik merk anders weinig enthousiasme nog van zowel moderatoren als beheer. Net wat tuc zegt...voortaan gewoon maar overheen lezen. Beter zal het toch nooit worden. Of er moet nog eens een nieuw forum gaan komen...maar ook dat zie ik niet snel gebeuren.
Guttegut daar hebben we mevrouw weet alles ook weer, de supermom die perfect is met haar perfecte opvoeding en perfecte kinderen. Ik ben blij dat ik jou niet meer hoef te lezen net zoals de rest van het hypocriete zooitje hier. Ik zou niet weten over welk topic je het hebt en het kan me niet zoveel schelen ook. Toedels.
Omdat TS haar account heeft laten verwijderen doen we deze discussie dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl