En die edarling reclame. 'alleen voor hoger opgeleiden'. Ja joh, stel je voor! Trouwen met iemand die alleen mbo heeft?'
Al die waspoeder, kuis ed reclames. HELLO, er zijn ook mannen die weten waar een wasmachine/dweil/papfles voor dient. Hoezo niet sexistisch???
Alle versies van die reclame zijn inderdaad super irritant. Helaas zijn ze nogal populair op de radio
haha, ik vind die vodafone reclames dus echt geniaal, net als de Telfort reclames Verder krijg ik hier weinig reclames mee, want ml zapt altijd direct weg bij reclames of we spoelen door omdat we terugkijken, maar die Vanish is er helaas toch doorheen geglipt :S Irritant mens....
Ik vind de reclame irritant van de vrouw die belt dat haar tv kapot is en haar man vrienden had uitgenodigd om 's avonds voetbal te komen kijken en dat hij nu in de stress zit door de kapotte tv. Uiteraard word er natuurlijk gelijk een nieuwe tv geregeld. Ik luister altijd radio 538 en daar komt tie zo vaak! Kent iemand die? Volgens mij over een verzekering of zo
Die van de tent is geniaal.... al zou ik wel naar een communicatielesje gaan als ik haar was maar veel reclames *zucht*.... hier nemen we veel digitaal op en skippen we de reclame... (1 blok is trouwens een minuut of 7) Maar veel snoep reclame "ik weet nog goed dat ik mijn eerste wechter (of hoe heten die toffe dingen) kreeg" I could do with a snack.... wasmiddelreclames... rijst reclames telecom reclames verzekering reclames.... wie verzint die troep en vindt dan ook dat hij/zij goed werk heeft verricht
@gekko ik vind die reclames van InShared toch wel grappig, ook al insinueren zij dat je geld terug krijgt aan het einde van het jaar,wat natuurlijk nooit het geval is
Inshared? Die ken ik even niet.... ik had ook nauwkeuriger moeten zijn... ziekenkostenverzekeringen maken me kriegelig
Een collega had de geniale opmerking dat het blijkbaar ook crisis is bij de bedrijven die die reclames verzinnen.
hahahahaha.. dan is het al heel lang crisis in de reclame wereld... de dubbelfris reclame is namelijk al van ver voor de crisis.. en die is al jaren brrrr Naamsherkenning is de enige reden van een reclame... mensen moeten erover gaan praten... dus een reclame moet of geniaal goed of briljant slecht zijn... dan ga je praten en geheid kom je iemand tegen die tevreden is met het product.. bij de volgende aanschaf.. ga je toch vaak denken.
Ik vind sowieso al die wasmiddel reclames vreselijk! Net als die voor haar verf, altijd zo overdreven overgesproken.
Philadelphia-reclames. Dat hele gezinnetje krijg ik jeuk van. Gelukkig kan ik veel dingen doorspoelen