Irritante reclames

Discussie in 'De lounge' gestart door El1983, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

    singa Niet meer actief

    De reclame van de nutella is ook erg irritant.
    Helaas kijkt vl veel naar discovery de laatste tijd dus heb je om het kwartier reclame.
     
  2. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    die holy soda reclame vind ik echt dom..
    en idd die vanish is om uit te kotsen..
     
  3. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    Die reclames zijn geweldig :D Mijn vriend ligt altijd in een deuk.
     
  4. mpo

    mpo Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Reclames van dat schoonmaakmiddel HG!
     
  5. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    *Een prei, dan met een paardenborstel...*:x * tip van mijn moeder...*
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Die reclame dat zo'n jongen en een meid tegenover elkaar zitten in de bus. En dan valt zij zo voorover bij z'n schoot. Volgens mij is dat van dubbel friss? Maar dat vind ik ook zo'n rare/irritante reclame!
     
  7. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    Met dat jongetje wat als een blij vogeltje opstaat om Nutella te mogen eten? Ik hoop niet dat het iemand zijn kind is hier :) maar wat een irritant ventje :$ verschrikkelijk! Ik kan er niks aan doen maar die uitstraling...

    Ook die reclame van Greetz volgensmij. De reclame gaat over kaarten die je zelf kunt maken op internet en laten versturen. Dan is er zo een supriseparty geregeld en kom ze met de kaart binnen en zegt dan met een super irritante stem: "van Sanne, voor mijn verjaardag". Maar vooral hoe ze verjaardag uitspreekt en dat gezicht wat ze er ook nog bij trekt...
     
  8. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij de reclame van calgonit krijg ik ook altijd de kriebels. En van de week helemaal, zat die ene vent te zaniken over wasmachinefilters die verstopt zitten, zit die andere met het filter van een vaatwasser in zijn hand! :$ Ja, nogal logisch dat je wasmachine het dan niet meer doet hè? :D :D
     
  9. singa

    singa Niet meer actief

    Ja die ja. No way dat mijn kinderen zo vroeg opstaan voor de chocoladepasta.
     
  10. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Dacht dat ik de enige was die erover viel, niet dus. Vind het en vreselijke reclame.
     
  11. mpo

    mpo Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja!! Haha!
     
  12. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    En die fashion cheque!! Wat een arrogante muts zeg.
     
  13. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.370
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik wil de irritante reclames hier wel neerzetten, maar dan kom ik plek te kort. Alle reclame is irritant, want het onderbreekt mijn film/serie/whatever.
    Ik heb al meer dan een jaar kanaal 4 t/m 10 niet meer bekeken puur wegens de vele reclame. Films e.d. download ik dan wel en kijk ze zonder reclame.
     
  14. Kellebel1987

    Kellebel1987 Fanatiek lid

    20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Die met die pratende kat op het balkon... *halloooo. Heeeelp. De deur is dicht... Hallooooo* ook van een telecom...
     
  15. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Daar zijn nu 3 varianten van, opzich wel leuk :)
     
  16. ilo14

    ilo14 Actief lid

    15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    De meest irritante reclame, echt daar walg ik gewoon van, is die reclame van plus of super de boer of zo. Waar je die poppetjes van Maya de bij kunt sparen.

    Oh bah als je kind toch op zo'n zeurderige toon praat he. "Van ruilen komt huilen papa"

    Mijn man lacht me altijd uit als die reclame op komt, want ik irriteer me dan dood.
     
  17. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha ik ben echt erg dan, maar die met die papegaai en kat op net balkon van Simpel vind ik echt schitterend! Vooral die met die kat: maaaaammm, mamaaaaaa... De deur is diiiicht! :')

    Ik krijg een driftbui van zo'n reclame op de radio waarin zo'n wijf tig plaatsen opnoemt waar het "droog" is. "Amsterdam: droog, Maastricht: droog, Groningen: droog, Haarlem: droog". Met je rukstem, je nikszeggende bericht en die herhaling... Als die reclame erop is dringt ie zó binnen, dat ik al het andere niet eens meer hoor. Wíld word ik er van!
    Hilarisch genoeg, voor hun dan ha-die-ha, weet ik niet eens van wie het is. Zo!
     
  18. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    En het meest irritante is nog dat ie om half zes in het donker slaapwandelt en een kwartier later iedereen aan tafel zit en het compleet licht is buiten!!!
     
  19. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zoooo ja dat Nutella ettertje, wat een freggel! Ik ben vast een trut als ik het zo zeg, maar ik krijg echt de kriebels van dat ventje.
    Misschien dat ie in een andere reclame beter uit de verf was gekomen, maar dit werkt voor mij in elk geval niet!
     
  20. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    Eens! :D:D
     

Deel Deze Pagina