Irritante reclames...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariekje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Van die reclames met kinderen die vies eten, dan heel hun mond onder de spaghettisaus zit als bij die van Bertolli ofzo, getver!

    Reclames van postkrediet enzo... Natuurlijk kan je alleen pas echt gelukkig zijn met een vette volvo en een oversized woonkamer :(

    Aaarh en dat mens op de radio met dat 'Rotterdamse' accent over de foto's ontwikkelen bij de blokker :evil:
     
  2. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Met stip op 1 Nuon. Die van dat water.
    'Het klimaat veranderd' Laten ze allemaal beelden zien van de watersnoodramp (1953), tja dat gaat niet meer gebeuren want dat is opgelost met de Deltawerken, en van die paarden van vorig jaar. Dat heeft niets met klimaatverandering te maken, dat is gewoone en eigenaar die z'n paarden in een uiterwaarde liet staan terwijl hij wist dat het vol ging lopen.

    Als je dan iets doet, doe het dan alsjeblieft goed......


    Op 2 natuurlijk die leenreclames.


    Linda
     
  3. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hier ook die van die leenreclame; die vrouw die zwanger is...
    Lees je hem wel even goed,
    dan doe ik hem even op de post...
    En dan vervolgens met een dikke smile een leningkontrakt op de post doet! :confused:
    Ja erg realistisch...NOT!

    En die reclames op jetix en nickelodeon over ringtones, en dan vooral die met die likkende hondjes en crazyfrog..gadverdamme zeg!
    Het lijkt me ook niet echt de doelgroep om dure sms ringtone dingen aan aan te smeren....dadelijk pakken ze moeders telefoon ff en dan krijgen de ouders een dikke rekening thuis.

    Verder vind ik die reclame heel goor met die twee bejaarde mensen die appel happen en dan zie je dat vanuit de emmer..ieuw..
     
  4. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik haat ook die seksreclame, ik val vaak in slaap met de tv aan en idd word je wakker van die Kelly, ik vind het gewoon lekkerrrrrrrrrrrrrrr

    BRRRRRRR Zum kotzen
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Leenreclames zijn inderdaad hoogst irritant. Heeee, daar hebben we Alexander de Vries van Frisia financieringen...ach, noem mij maar Alex hoor! En Patricia van Frisia. Op dat kantoor lopen ze allemaal rond, heb toch jaren op kantoor gezeten, maar de meeste mensen werken gewoon achter hun bureau i.p.v. met z'n twintigen tegelijk rond te lopen.
    Of die walgelijke reclame van de Plus van die vader die zo'n knikker spaart ofzo. Word altijd helemaal gestoord van al die opdringeringe kinderen bij de Plus, ze hebben gewoon dranghekken staan daar.
    En sinds ik bevallen ben en 's nachts dus nog wel eens wakker, heb ik gemerkt dat werkelijk 9 op de 10 zenders die stomme seksreclames hebben. Ik zei al tegen mijn dochtertje, oooh, kijk, allemaal melkfabriekjes (al die tieten daar), speciaal voor jou op t.v.!
     
  6. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Die van de belastingdienst! Vijf (of 6) mensen die allemaal Ć©Ć©n woord zeggen en zo de hele reklame aan elkaar lullen! Gaat over de voorlopige teruggave. Dat hier ons geld aan besteed wordt zeg!

    En die coca-cola automaat (die de eerste keren erg mooi was om te zien) begint me nu ook zeeeeer te vervelen.
     
  7. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wouter van de LOI bah wat een kwal

    die van dat kindje op de wc is ook erg

    maar vaak als ik al zie dat het blokje van net5 ofzo verdwijnt dan weet ik dat de reclame komt
    dan ga ik al achter de pc zitten dan hoor ik het niet eens
     
  8. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    JAZEKER DE HYPOTHEKER.

    met stip om 1.
     
  9. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hi,

    Ik wil niet vervelend zijn, maar eigenlijk is dit een hele goede reclame.
    Elke keer dat er geknipt wordt sterft er een kind aan armoede.
    De knip hoor je elke 3 seconden, is dus verschrikkelijk vaak dat er een kindje sterft.

    Maar oke, het knippen is misschien wel irritant als je de rest niet weet.

    Groetjes Ingeborg
     
  10. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Iiieeh JAH! Als die er op komt zet ik hem meteen af, krijg er de kriebels van. NASTY! :evil:
     
  11. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb zo'n hekel aan die reclame van die (haha ik noem ze altijd) kapotte dieren...
    Van die arme beesten met vachten die helemaal stuk zijn, zo'n hele reeks is dat. Weet niet eens de naam van de stichting die er achter zit, maar ik vind het vies!
     
  12. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Haha, als ik dit zo lees weet ik weer een van de redenen dat wij de tv fde deur uit hebben gedaan...
     
  13. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Absoluut op 1 bij mij is de reclame van DE met Belle perez.
    Verschikkelijk, je kan haar niet verstaan omdat ze op een spaanse manier nederlands zingt. Met haar burendag, bah!
     
  14. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Die nieuwe reclame voor vaginale troep: elke vrouw heeft wel eens last van nare geurtjes of vaginale afscheiding.... gadverdamme! Die krijg je steeds als ik net zit te eten. En das dan wel een reclame, maar die TellSell met die slakkencreme of zo, die vind ik ook zo goor! Verder vind ik alle sex en lening reclames echt walgelijk. En over bekende nederlanders in leenreclame's: volgens mij kan ik me herinneren dat Rick Engelkes (klinkt als) er ooit een gedaan heeft.
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Wacht Rick, wacht! Ja, dat was een van de eerste leenreclames.
    Nog een hele irritante vind ik die van de ING dat ze op zo'n vlot op de Lek drijven, duurt nog eens hartstikke lang ook en het gaat totaal je ene oor in en je andere oor uit zo saai.
     
  16. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik vind die reclames van muzzy, engels leren voor kinderen verschrikkelijk. het wordt gebracht alsof het volgens deskundigen misdadig is als je je kinderen deze cursus niet `gunt`. :evil: :evil:
    (deze deskundige vindt dat wel meevallen ;) )
     
  17. Marlieke

    Marlieke Fanatiek lid

    19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    1. leningen
    2. Cillit Bang, Bang en het vuil is weg. jaja! :evil:
    3. mora, ik ben cora van mora. bleeegh
     
  18. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Whaha mijn vriend heeft het voor de gein gedownload (oooooooooooooh mag niet) en het is het lelijkste tekenfilmpje ooit!
    Onze kinderen vonden het ook niet mooi en vonden het stom.
     
  19. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Die reclames van allerlei stichtingen (allemaal kinderen die ziek zijn of misbuikt worden thuis en dieren die mishandeld worden)Vooral op animal planet en discovery en national geografic word je met die reclames dood gegooid...
    Zit je net lekker mining your own business op de bank krijg je een stortvloed van ellende over je heen..met de meest gruwelijke beelden...
     
  20. En dan zeggen dat mijn man en ik Nederlands reclame geweldig vinden!

    Je moet maar eens naar ons reclameblok kijken...
     

Deel Deze Pagina