Hahaha heel herkenbaar allemaal! Ik vind die ene getekende tanpadta reclame zo stom, waarom smeert hij dat ijs nou over z'n neus? Zo stom..
Dat blije hysterische mokkel van Activia. Die eerste reclame was al erge nu is er een deel 2 gekomen 😐
Ja dat mens wat niet meer toe was gekomen aan hardlopen. Nu is er inderdaad een deel 2, met een meisje en een hond
Ik wilde hem net noemen! Het enige leuke in de reclame is het hondje. De rest bezorgd me ter plekke een slecht humeur
Ja die ook!! En zij heeft me toch een rare navel. Nick en Simon in de reclame van simpel, met de verdubbeldagen, tenenkrommend!
Oh! En Cilit bang reclame? Met rare man die in een paarse achtbaan zit om een poetsmiddel aan te prijzen (weird)
Met stip op 1: die met dat liedje van 'met een bongo en de hond, zelfs dit spotje kon erbij'. Gewoon zooo achterlijk? Wie heeft die tekst verzonnen?? Omg. En alles van Knorr, honig en ander baggerzooi vol E621 waarbij ze vertellen dat je 'eigengemaakte' gerechten er zo lekker van worden. De definitie van eigengemaakt is ZONDER PAKJESSSS maar ok, zen.
Misschien is ie al genoemd, maar ik zet m'n geluid echt uit bij die reclame waarbij dat kleine meisje in een musical 'twinkle twinkle Little star' gaat zingen en die vader op afstand mee kan luisteren. Echt afschuwelijk!!!
Die nieuwe Dove Deo reclame is ook stom.. Getest op 100 kleurtjes. Ik heb niet eens 100 kleuren in mijn kast hangen!
Dan zou ik dat zeker niet kopen, hahah😅. OT: nog een irritante radio reclame. Die van Dextro energie, waarom zou je een banaan nemen voor energie? De kortste weg is toch recht? Neem daarom Dextro... Belachelijk, alsof dat beter is dan die banaan nemen.