af: rtl boulevard Alles wat sbs uitzend. De laatste Uri was trouwens heel erg nep. Die met die honden. Er werd verteld dat het speciale gevaarlijke honden waren. Nou 1 daarvan ken ik dus en dat is gewoon een huis tuin en keuken hond, niks gevaarlijks aan. Lingo rtl Consult Kook programma's Raymann is laat En voor de kids zou het leuk zijn als telekids ofzo weer terug kwam. Tenminste wat actie, en niet alleen maar tekenfilms.
helemaal mee eens!!! ipv de popgroep (op zondagochtend op 3), dat ze dat uitzenden. Ik heb het een keer gezien en na het: wil je aan mijn knakkie... (vul de rest zelf maar in) ben ik weggezapt. Er zullen mensen zijn die het leuk vinden, maar ik kan het me niet voorstellen.
Wat ook zo irritant is aan SBS is dat ze om de 10 minuten de reclame er in gooien.. en die duurt dan ook nog 10 minuten!!!:x
Derek Ogilvie, Char, Uri Geller en meer van dat soort malloten. Alle Michael Jackson en Elvis shows. Alles waar Nikki Plessen in voorkomt.
al die verbouw mijn shit programmas allemaal het zelfde gezeik net als al die talentenshows. paar keer is leuk maar nu vreselijk. verder al dat deuzige gedoe met sterren dansne op het ijs en zulk soort geleuter. waar ik wel naar kijk: gtst ( etenstijd hier) ik vertrek over mijn lijk je zal het maar hebben bananasplit rijdende rechter radar soms pauw en witteman. heel veel de nederlandse zenders dus en vreselijk irritant is natasje froger... bleeeeeeeehhhhhhhhhh. die moet mensen altijd meteen strelen
Over het algemeen mag sbs van mij ook weg, maar ze hebben nog wel een paar goede series (NCIS, House etc) Maar dingen als "talentenshows", dus ook die uri geller en MJ/Elvis dingen mag allemaal direct afgeschaft worden! Ik kijk eigenlijk alleen maar de amerikaanse series, mits ik ze nog niet op m'n comp heb gezien zonder reclame
De rijdende rechter vind ik juist echt een walgelijk programma. Al die mensen die zeiken over een schutting die 1 cm op hun terrein staat. En het lijkt door dat programma net alsof alle zaken bij het Kantongerecht over burenruzies gaan. En trust me... dat is niet zo. Ik heb er jaren gewerkt en ben welgeteld 3x zo'n zaak tegen gekomen.
Op zich zijn er vooral op nederland 1,2 en 3 weer best inhoudelijke en mooie programma's te zien, waarin ook actuele onderwerpen aan bod komen en goede discussies worden gevoerd. Programma's als: over mijn lijk, ik mis je, netwerk, nova, moraalridders... zijn zeker de moeite waard om eens te kijken.
uri geller staat bij mij op 1! Tell sell volgt al snel daarna, ik hou van holland.... en meer van dat soort programma's... met name al die domme spelletjes met die vreselijke humor erin
Om de lama´s heb ik trouwens ook nooit moeten lachen, denk niet mijn soort humor.. snap nog steeds niet dat het zo populair was destijds.