Ik hoop gewoon dat ik het verkeerd lees .. Vind het persoonlijk niet normaal dat je tot 13.00 op je nest blijft liggen omdat je tot 4 uur in de nacht met je studie bezig bent, tuurlijk snap best dat je moet leren voor een studie maar je hebt toch een kind van 3 maanden daar moet toch ook voor gezorgd worden ?? En over het aangeven bij het UWV, tja ik erger me ook dood aan mensen die hun handjes ophouden bij het UWV en dit om de achterlijkste reden ( en dus geen recht hebben ) toch krijgen, ik heb altijd hard gewerkt voor mijn centjes en zit nu ZONDER uitkering thuis ( ontslagen vanwege de crisis ) maar ik krijg geen cent hoor .. Ik zal ook nooit iemand verklikken die zoiets zou doen maar ik zou zeker wel mijn mening tegen die persoon zeggen .. Vind het echt absurd dat er mensen zijn die misbruik van die uitkeringen maken, zij verzieken het voor de mensen die het wel echt nodig hebben en het niet krijgen ...
Ach jee, wat zijn we weer snel met (ver)oordelen. Laat TS alsjeblieft in haar waarde, bovendien heeft ze niet gevraagd aan ons wat wij vinden van haar slaaptijden. Ze zal ongetwijfeled wel iemand hebben die in de ochtend voor haar kleintje zorgt en ik vind het alleen maar bewonderenswaardig dat ze tot 04.00 in de ochtend zit te studeren EN een baby heeft. Chapeau! On topic, ik zou ook gewoon eerlijk zijn. Sowieso uitleggen dat je geen zin hebt in die frequente bezoekjes. Als je haar zou willen aangeven zou ik haar eerst waarschuwen, maar ach, je kan er maar beter boven gaan staan denk ik. Zij zal als ze zo doorgaat niet veel van haar leven maken en jij bent tenminste bezig een goede toekomst op te bouwen. Ik denk dat ze heimelijk heel jaloers is op je......
Lees even mijn reactie van een pagina eerder terug .. Daar geef ik al aan dat als ik het verkeerd lees dat ik dan niets heb gezegd, ik zeg alleen dat ik het gewoon vreemd vind om tot 13.00 uur op je bed te liggen terwijl dat je een kind hebt van 3 maanden, snap best dat je moet leren maar ik zou het gewoon anders doen, en dat ze er niet om vraagt of we daar op willen reageren dat klopt maar mag er dan niets over worden gezegd ? dan moet je het niet plaatsen maar goed je mening geven is tegenwoordig niet helemaal meer de bedoeling op een forum volgens mij Sorry ff offtopic ...
Maar als je bijna altijd tot 4 uur s´nachts bezig bent met een studie om het bij te houden, zou ik me toch afvragen of je zo´n studie wel aankunt met een kleintje, lijkt me niet echt gezond namelijk.. dat je er bijna altijd tot diep in de nacht mee bezig bent.
sorry maar zoveel waardering lees ik bij haar ook niet naar haar (volgens haar eigen woorden) verstandelijk beperkte schoonzus :x
ze kan het ook omdraaien, optijd naar bed en om 8 uur beginnen met studeren tot 13 uur. Maar goed dat moet ze zelf weten.
Ik lees dat de meeste het niet zo'n probleem vinden als iemand naast zijn gewone baan nog wat bijklust. Maar hou je ook dan niet een arbeidsplek bezet voor iemand die wél graag wil werken? Ik kan me nog wel herinneren dat ik flink zat te balen toen ik een tijdje in de WW zat en hoorde hoe sommigen én een gewone baan hadden én wat 'bijverdienden'. Had wel even zoiets van, schuif je 'bijbaantje' maar naar mij toe, weer een uitkeringtrekker minder.
als je smorgens 7uur op staat en de kleine ook na de fles in bed ligt heb je evenveel tijd ervoor!! en heb je een "normale" tijden!!! je bent de dag de nacht aan het maken!!! als je kids hebt pas je je eraan... zoals ik... tot 11uur werk... half 12 thuis... 2uur in bed (MIJN PROBLEEM.. KAN OOK OM HALF 12 IN BED LIGGEN) maar ben smorgens wel 7uur eruit voor mijn kindderen!!!.. die moeten ook naar school!!!
buiten dat viind ik je reactie raar.... iemand die niet hele dagen zou kunnen werken.... maar wel IETS(geestelijke beperking krijg je niet voo niets:S.. waarom moet iemand van het MIINIMUM leven?? en iet 50 eruo meer??!!!!).... je naait je familie er niet bij...... NOOIT!!!! nou ik vind het nergens op slaan...... ajuuuu zoek het uit.. ken me lleen pissig om makn!!!
tof dat er hier mensen op de site zich geroepen voelen om de ts te zeggen wanneer ze haar bed in moet en wanneer eruit als zij zin heeft om tot 4u te studeren so what? is toch jullie probleem niet... en wil jij je schoonzus niet meer zo vaak zien 1 oplossing , zeg het haar klaar en duidelijk in het gezicht " wil je zoveel niet meer zien want het werkt op mijn zenuwen" als ze dan nog steeds elke dag aan je deur staat dan zou ik haar aanklagen voor stalking want dat is het dan ook. die verhaaltjes naar je schoonouders toe, ach ze weten vast en zeker ook wel hoe ze ineen zit en dan nog, met je schoonouders moet je niet leven hé dus laten voor wat het is is soms nog het gemakkelijkste. wat betrefdt dat aangeven, zou ik persoonlijk niet doen als je weet dat je daardoor enorme problemen met je man mee krijgt, het sop is de kolen dan niet waard en ooit pakken ze haar wel eens
TS is volgens mij ook wel snel een druktemakertje, gezien haar vorige topics.. Misschien valt het allemaal wel reuze mee!
Wie zegt hier dan hoe laat ze naar bed moet ?? .. Ik zeg alleen maar hoe ik er over denk, je hoort mij ( en heb nog niemand anders gezien ) niet zeggen hoe laat ze naar bed toe moet .. geef alleen een mening
Het kan mij ook niet schelen hoe laat ts naar bed gaat, vind het nogal een vreemd ritme en denk dat je het jezelf best makkelijker kan maken door het allemaal wat om te gooien. Daarbij ben ik het met prrrsam eens, vandaar ook mijn opmerkingen. Heb al eerder wat vage dingen van ts lang zien komen.
TS; zeg het haar gewoon.. weet zij ook waar ze staat en je bent van haar af.. Haar verlinken.. tjaa. dan heeft ze waarschijnlijk grotere problemen..dus zou ik niet doen. Aan de REST; Wat maken jullie je druk over hoelaat iemand naar bed gaat, hoelaat hij / zij eruit komt.. lekker boeiend.. Kijk eerst naar je eigen voordat je over een ander begint te zeuren. ieder huisje heeft zijn kruisje.. Grote problemen over zwart werken.. so what? Heeft iedereen niet een keer zwart gewerkt? is toch lekker meegenomen.. Jessy77 jij wou toch een "baantje van een zwartwerker hebben"? Ga jij dan nog 20 uur naar de bouw? dan mag je hem hebben hoor.. mensen laat iedereen toch in hun waarde en doen wat ze willen.. Maak je eigen niet zo druk om andere.. Ieder huisje heeft zijn kruisje.. In ieder huis is er wel wat.. Los dat eerst opvoordat je over een ander begint.. liefs xx
Dat viel mij dus ook al op , dacht dat ze intussen al gescheiden was dat heb ik een tijd geleden ergens gelezen in een van haar topics en dan is het probleem van de schoonzus natuurlijk ook al opgelost ... Over het aangeven bij het uwv geef ik haar wel gelijk want door zo´n mensen die dus zwart bijverdienen terwijl ze een uitkering hebben hoop ik gewoon dat ze ze betrappen en bijv. twee jaartjes uitkering terug mogen betalen ... maar om het nu zelf aan te geven dat gaat ook wel weer ver alleen omdat je haar niet over de vloer wil hebben .. tja en tot 13.00 uur slapen , ik vind het knap heb ik sinds ik een kindje heb niet meer kunnen doen , ook niet toen ze net geboren was maar als jij dat wel voor elkaar krijgt , lekker doen
@honeyy, slaat werkelijk nergens op wat je zegt? Genoeg zwarte baantjes die zich niet in de bouw afspelen. En genoeg bouwvakkers die momenteel in de WW zitten ook! Het ging mij meer om het principe (en ik heb nu een baan, bedankt voor je aanbod)