Jeetje, wat zijn de conclusies toch weer SNEL getrokken. En dat men zich bemoeit met hoe laat ze naar bed gaat en opstaat is helemaal een grap!! Dat gaat ons toch niks aan?? Ik heb ook een meisje van 3 maanden en ik ben er vandaag ook tot 11.30 uur in bed gebleven. SAMEN met mijn meisje. HOE? Ze slaapt naast me en ik sta dan op als zij wakker wordt, geef haar de borst, speel met haar in bed en daarna valt ze weer in slaap. En kan ik ook eventjes weer verder slapen. En misschien heeft TS wel een oppas?! Je schoonzusje aangeven zou ik niet doen. Ik denk niet dat je schoonfamilie je dan nog wilt zien. Hoe erg je het ook vindt, je kunt het moeilijk maken tegenover je schoonfamilie. En wie weet is ze wel echt verstandelijk gehandicapt. Het lijkt mij erg moeilijk om het UWV te belazeren? Ik ontvang nu ook weer een WW uitkering. Deze was van juli t/m oktober omgezet in een WAZO vanwege mijn zwangerschap. Maar ik ben ook volkomen gezond. Ben tijdens mijn zwangerschap ontslagen en kon toen geen ander werk vinden. Tijdens mijn verlof ben ik als een gek wezen solliciteren, maar nog niks passends gevonden. Ik kan het aantal brieven al niet meer tellen, zo veel! Ben elke dag alleen maar bezig met het vinden van vacatures.. Gelukkig heb ik volgende week woensdag een uitnodiging bij een uitzendbureau die vacatures heeft in mijn richting (HBO cultureel welzijnswerker) Ik ben blij als ik zo snel mogelijk kan werken, zeg. Kan me niet voorstellen dat je wilt blijft teren op het UWV. Ten eerste betalen mensen jouw uitkering, ten tweede is het geen vetpot! Maargoed, als ze echt een beperking heeft, kun je haar niet verklikken. Dat zou zwaar lullig zijn...
@ assi: hoezo is dat lullig? Feit blijft (voor zover dat op te maken valt uit het verhaal van TS) dat ze een uitkering ontvangt omdat ze niet zou kunnen werken, maar dit wel zwart doet! Dat is hoe dan ook tegen de regels (even los van de discussie of je je eigen familie verlinkt).
Ja Merijn, natuurlijk is dit absoluut tegen de regels. Ik erger me er ook rot aan...al die mensen die een uitkering genieten, maar eigenlijk best kunnen werken. Maar kom op nou, de zus van je man aangeven? Hoe zou jouw man dit vinden? En je zegt: los van de discussie of het om familie gaat Maar euhmmm, daar gaat de kwestie juist over! Dus het lijkt mij dat dat gegeven hier een cruciale rol in speelt.
Allemachtig zeg wat kan iedereen zeiken om het leven van een ander!! Laat TS lekker haar gang gaan ze weet toch zelf wel hoe ze haar leven lijd. Wat betreft schoonzus ik ken er ook zo een die werkt wel zwart in een garage maar trekt wel een wahjong uitkering! En ik ben goddomme 2 jaar bezig geweest voor die uitkering! Ik meld haar ook niet ze komen binnekort thuis langs dan komen ze er ook wel achter als ze in eens niet thuis is.
met bijklussen bedoelen wij: vader heeft eigen zaak en kan heeft 1 dag net iets te druk en mijn man gaat dan een nachtje mee draaien (4uurtjes ofzo) en dit gebeurd dan 1x in de maand? tjah, voor 20u per week vind ik het ook al anders! maareuh... waar zit topic starter ergens?
mja heeft mischien geen zin meer om te reageren en eerlijk gezegd kan ik dat begrijpen ook. niet iedereen kan evengoed om met meningen hé
Mensen ff voor de duidelijkheid. Ja iedere nacht rond 4 uur naar bed. en dan rond 12 uur wakker. Binnen die 8 uur ben ik soms wel drie keer wakker om te voeden, verschonen, spelen etc. Mijn kleine gaat half 8 s'avonds naar bedje toe, 1 uur wakker om gevoed te worden en dan slaapt hij door tot half 8 door en dan gaan we samen wat spelen en verschonen bla bla, rond 9 uur kraagt hij weer slaap en dan slapen we dus weer lekker door tot 12 uur. Zo kan ik ten minste ook wat slapen toch en genoeg tijd voor huishouden en ook nog wat tijd om huiswerk te maken. Ik tevreden, mijn kindje tevreden en zijn vader ook. Ik wil sávonds nl ook wat tijd met hem doorbrengen. Lekker samen wandelen of tv kijken. Maken jullie maar geen zorgen om mijn kindje hoor. Ik studeer juist s'nachts zodat ik overdag genoeg tijd heb voor hem. Zo komt hij geen enkele aandacht tekort. Hem de hele tijd in zijn box laten spelen zodat ik kan studeren is pas sneu of niet En mijn schoonzus verlinken is absoluut niet uit wraakactie,maar omdat ik dat soort dingen afschuwelijk vind. Voor mij is dat net zoiets als diefstal plegen. Misschien zelfs veel erger, want ze doet het al jaaaren. Er bestaat toch ook zoiets als meld misdaad anoniem. Als je daar een misdaad meld dan ben je toch ook niet kinderachtig of gemeen ofso. Ik snap sommigen van jullie echt niet hoor. Wat zij doet is echt diefstal want ze is alles behalve ziek.
Ik wou ook nog even kwijt dat wat sommigen van jullie doen geen mening uiten is maar onnodig bemoeien met andermans leven. Een of andere Corry geeft mij zelfs het advies om 8 uur te beginnen met mn huiswerk. Ja sorry dat gaat niet corry want 8 uur is zijn flestijd. Oh jeej straks krijg ik nog tientallenboze berichten op het woord "fles". Hoe durf ik mijn kind vnan 3 mnd flesvoeding te geven ipv bv??? Heey halloooo daarvoor heb ik dit topic niet geopend hoor. Echt veel zeikmensen hier op deze pagina, bah, bah, bah!!
dan begin je om half 9 of om half 7 al, 8 uur fles en daarna verder studeren nee sorry grapje, je moet het helemaal zelf weten hoe je dat doet, maar ik snap wel dat andere mensen jou hier gewoon in proberen te "helpen" tot 4 uur in de nacht studeren is gewoon wat je niet veel hoort als je een kleintje hebt, en ze zeggen dat je dan misschien beter optijd naar bed kunt zodat je er sochtends vroeg juist uit kunt om te leren. als ik deze quote zo lees ben jij ook 1 van die zeikmensen ofniet ? ik vind trouwens echt niet dat je je schoonzus aan kunt geven, ook al is ze volkomen gezond. als ze je schoonzus niet was ... prima, maar wat als ze erachter komen, dan lig je gewoon echt uit de familie, jou man zal het je niet in dank afnemen zoals je zei, en je schoonouders ook niet, je man zal vast wel niet bij je weggaan, maar je zult nog wel eens heftige ruzie met je schoonouders erover kunnen hebben, ik zou dat er niet voor over hebben, ik heb een vreselijke schoonzus en een verdomd irritante schoonmoeder, maar ik zou niets doen om het al erger te maken dan het al is. verder zou ik gewoon gordijnen dicht, telefoon uit, en lekker voor de deur laten staan.ze zal daar gauw genoeg geen zin meer in hebben en niet eens meer de moeite nemen om te komen.