Irritante Sokjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Female, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb soort zootjes maar dan van de scapino die doe ik over de sokken aan en die krijgt ie niet uit

2. Niet meer actief

ik dacht dat ik de enige was die ayman maillotjes aan deed, mijn vader kwam ermee aanzetten een keer en ik dacht echt dat het alleen voor meisjes was maar ayman heeft ze toch aangehad toen het zo koud was buiten...

verder koop ik overal en nergens sokjes van heel duur tot heel goedkoop en de sokjes die toch het prettigst zijn hebben een vrij stevige elastieke band boven, deze glijden niet af iig

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars had zon tuinbroekje, en die had drukkertjes langs de hele binnenkant van zijn benen, daar deed ik ook een mailot onder, anders leek t me zo tochten :D. nu nog wel eens een mailotje onder zijn broek als het koud is

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier blote voetjes als we binnen zijn. Als we met de kinderwagen weggaan ligt ze in de voetenzak dus lekker warm. Gaat de buggy mee dan is het sokken aan op hoop van zegen dat ik niet de hele winkel achterstevoren terugmoet om sokken te zoeken.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik gebruik ook gewoon malliot en daar over heen sokjes. HEt is nu best koud buiten en het is veel beter zo en hebben ze ook geen blote beentjes als de broek omhoog gaat.

6. 4Ans

4Ans Lid

25 dec 2007
    11
    0
    0
    Middelburg
    De sokjes van de zeeman en van het kruidvat Bambino ;)

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    De noppies sokjes zijn ook erg prettig.. ;)

8. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Bambino van Kruidvat zijn ideaal.
    Nooit uitgevallen hier.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    super sokjes!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier de sokjes van de H&M, 3 in een verpakking, met en zonder antislip. Die blijven hier het beste zitten! Maar ja nu heeft hij altijd schoenen aan, dus de sokken kunnen nu niet meer van zijn voetjes schuiven...

Deel Deze Pagina