ik dacht dat ik de enige was die ayman maillotjes aan deed, mijn vader kwam ermee aanzetten een keer en ik dacht echt dat het alleen voor meisjes was maar ayman heeft ze toch aangehad toen het zo koud was buiten... verder koop ik overal en nergens sokjes van heel duur tot heel goedkoop en de sokjes die toch het prettigst zijn hebben een vrij stevige elastieke band boven, deze glijden niet af iig
lars had zon tuinbroekje, en die had drukkertjes langs de hele binnenkant van zijn benen, daar deed ik ook een mailot onder, anders leek t me zo tochten . nu nog wel eens een mailotje onder zijn broek als het koud is
hier blote voetjes als we binnen zijn. Als we met de kinderwagen weggaan ligt ze in de voetenzak dus lekker warm. Gaat de buggy mee dan is het sokken aan op hoop van zegen dat ik niet de hele winkel achterstevoren terugmoet om sokken te zoeken.
ik gebruik ook gewoon malliot en daar over heen sokjes. HEt is nu best koud buiten en het is veel beter zo en hebben ze ook geen blote beentjes als de broek omhoog gaat.
Hier de sokjes van de H&M, 3 in een verpakking, met en zonder antislip. Die blijven hier het beste zitten! Maar ja nu heeft hij altijd schoenen aan, dus de sokken kunnen nu niet meer van zijn voetjes schuiven...