irritante sticker op difrax-antilekbeker!

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    lampen olie! daar zou ik nou nooit opkomen! :D
     
  2. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    LAMPENOLIE! :D :D :D :D :D
     
  3. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Lampenolie als in olielampjes? (Of is dat nu een heel domme vraag :oops: )
     
  4. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ja, gewoon olie voor in olielampjes!
    Ik had laatst een boekje als kadootje gekocht waar ook zo'n irritante sticker op zat.
    Beetje lampenolie erop en je wrijft de stickerresten er zo af met een doekje! :p
     
  5. floortje

    floortje Actief lid

    12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Wij gebruiken voor zulke dingen Sinasappelspray. Werkt echt voor stickers en vetvlekken.
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    even met een plakbandje erover, wil ok nog weleens helpen
     
  7. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Oké, bedankt Lucie, moet ik zeker onthouden!
     
  8. Kovu

    Kovu Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Het is beter om een kind zo snel mogelijk uit een beker te laten drinken. Nog voor het eerste levensjaar kun je al oefenen met het drinken uit een beker.

    Drinken uit een beker is beter voor de tanden en de mondmotoriek (leren praten). Hoewel veel ouders kiezen voor het gemak, doe je er verstandiger aan de fles niet te lang te gebruiken en al zeker geen tuitbeker. Langdurig gebruik kan overigens leiden tot tandbederf.

    Zelf werk ik als pedagoog in een kindercentrum, waar wij deze richtlijn hanteren.
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    eeeh dat wist ik, maar dit gaat over stickers, niet over of het wel pedagogisch verantwoord is, bovendien had ik al vermeld dat ik die beker uit eigen belang had gekocht (niet dat ik verantwoording hoef af te leggen natuurlijk :) )

    maar dat van die sinasappelspray had ik nog nooit van gehoord, is dat gewoon te koop of maak je dat zelf?
     
  10. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Toch bedankt voor de tip Kovu, voor de mama's die misschien niet op de hoogte waren ;)
     
  11. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Zonnebloemolie! (Evt. voor een volgende keer...)

    Heeft iedereen in huis....als de bovenste papierlaag weg is de rest insmeren met zonnebloemolie....
    Even in laten trekken en het is écht zo weg.

    Ik heb hier een jongetje dat is van die fijne voetbalstickers op de deur had geplakt....

    Werkte perfect en geen schade aan de lak!


    Nog over antilek bekers, toen ik mijn 1e kreeg bestond dat nog niet, ik werd gek van dat gelek en geplak overal....werd zo'n zooitje!

    Met mijn 2e kwam voor mij de 1e antilek; ANYWAY UP CUP....super!

    Die heb ik trouwens nog niet gezien in de winkels.....al zijn de meeste nu antilek heb ik gezien.

    Wel irritant van die stickers die zo rot te verwijderen zijn.
    Fijn dat het gelukt is.
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    die heb ik ook gehad voor mijn eerste, ik kan die nergens vinden, ik had toen een gele, rode en blauwe (geloof dat er ook groen was) ideaal die dingen!

    ik gebruik overigens aan tafel of in huis de beker zonder dat ventiel, maar onderweg of in de buggy zijn die dingen zo makkelijk!
     
  13. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
  14. sim

    sim Niet meer actief

  15. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    even een vraagje, want ik heb al een hele lading anti(niet)lek in huis. Die van avent is echt verschrikkelijk.
    Dus is mijn vraag is deze ECHT antilek?
     
  16. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier nooit problemen gehad met Avent anti-lek hoor!

    Stickers en etiketten enz verwijder je door ze te vullen met water, in de magnetron het water laten koken en als ie klaar is kun je sticker of etiket er zo vanaf halen :)
     
  17. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    De any way up cup is echt anti lek, tenminste 10 jaar geleden.....

    ik heb er een besteld op bovengenoemde site, als ik um binnen heb laat ik het nog wel weten........
     
  18. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Oke dan wacht ik nog ff af, als die dan echt antilek is dan bestel ik hem ook. Hoe gaat het met betalen via die site?
     

Deel Deze Pagina