Irritante telefoontjes

Discussie in 'De lounge' gestart door MvdW, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Aaaarrghh ik word helemaal gek, wordt iedere dag wel gebeld door een onbekend nummer en als ik dan op neem duurt het even voordat ik een of ander Frans bandje te horen krijg die begint met : Bonjour....en dan komt er nog wat achteraan, maar dan heb ik hem al weggedrukt.

Wie heeft deze zelfde telefoontjes ook wel eens (gehad) ?

Je zou kunnen zeggen onbekende telefoontjes niet meer opnemen, maar de Baby-Dump belt ook onbekend.

Off topic; en die heeft vandaag ook al gebeld om even fijn mee te delen dat de babykamer maandag toch niet geleverd kan worden omdat hij nu ineens bij de leverancier niet op voorraad is??!!! :x

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zou echt onbekend niet meer opnemen!

Je hoort vaak dat er dan een kopie van jou nr gemaakt word en dat er dan mensen op jou kosten gaan bellen...

Zou er toch even mee uitkijken!

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik neem nooit op als iemand onbekend belt. Heb vroeger ook rare telefoontjes gekregen.
    Als het belangrijk is spreken ze wel iets in en bel ik terug.

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    neem ook nooit op ze spreken maar in dan kan ik zelf bepalen of ik "onbekende" terug wil bellen

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bah wat vervelend! Misschien kan je iets regelen met je provider?
    Mijn moeder krijgt ook de hele tijd onbekend telefoon, dan hoort ze toets een 1 voor meer informatie...
    Zij neemt nu ook niet meer op.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou toch even contact opnemen met je provider!
    straks is het echt iemand die op jouw kosten loopt te bellen!

wel ontzettend vervelend idd...... hoop dat je er snel vanaf bent!

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, nooit opnemen als er 'onbekend' wordt gebeld vind ik een strak plan! M'n schoonouders bellen namelijk ook altijd 'onbekend', evenals de oudste broer van m'n vriend. Mensen die ik niet altijd met evenveel plezier spreek zeg maar ;)

8. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Frans bandje = meestal callcenter. dan vragen ze of je even wilt wachten. Dan wordt je dus van te voren al gebeld zodt ze in het callcenter niet meer lang hoeven te wachten ;) irritant is dat, in het voren bellen.
    (althans, dat denk ik)

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden dat bandje wat jullie horen met een franse madam erop dat is van een callcentre. via de computer worden jullie gebeld en aangezien jullie sneller met opnemen zijn dan dat de comp jullie doorschakelt naar de medewerker krijg je dus eerst dat bandje. en pas als dat bandje na een paar woordjes is afgelopen dan krijg je de medewerker aan de tel. ik raad jullie aan om dus te wachten op die medewerker, je zegt dat je geen intresse hebt en je wordt doorverbonden met het verplichte keuzemenu van het bel me niet register. die tik je in via de telefoon en dan duurt het ongeveer 6 weken en dan wordt je niet meer gebeld door callcentres. doe je dan na die 6 weken bijvoorbeeld een enquete via internet en je laat je nummer achter dan hef je dat bel me niet gedoe ook weer op......

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ken dit gelukkig niet, maar krijg je dan wel een nederlandse medewerker aan de lijn? anders heb je nog steeds geen idee wat er gezegd word haha!

Ik neem onbekende nummers ook nooit op. Als het belangrijk is dan spreken ze maar in.

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

Aan de ene kant wil ik onbekende nummers niet opnemen, maar aan de andere kant ben ik ook weer nieuwsgierig wie me dan belt. Zoals gisteren was het dus ook onbekend en toen was het dus de Baby-Dump, als ik dat telefoontje niet had opgenomen had ik dus niet geweten dat ze maandag de babykamer dus toch niet kunnen leveren. En ik vraag me af of mijn provider hier iets aan kan doen als het een onbekend nummer is?

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaaa, mijn vriend werd vd week ook steeds gebeld door onbekend, en dan kreeg hij ook bonjour blablabla en dan werd er opgehangen..
    en toen zei ik wacht maar, ik neem zo wel op, en toen ik heel vrolijk opnam met bonjour werd er meteen opgehangen en daarna zijn we niet meer gebeld.. maar dat was dan misschien gewoon toeval :p
    wel gek als het een callcentre is dat ze na dat bonjour verhaal ophangen..

Deel Deze Pagina