nu het mooie weer eraan komt wilde ik vandaag de bbq schoonmaken! dat hele ding is schoon , maar kon nergens het rooster vinden (bbq stond binnen in de schuur) wat blijkt nou , ligt dat ding de hele herfst en winter nog buiten!!! vergeten op te ruimen zeg maar. hij lag in een bak met hout. nu heb ik het meeste er wel af kunnen krijgen , oa met soda en met ajax , maar hoe krijg ik alles eraf?? bvb in cola leggen ofzo!? dit schijnt wel agressief goedje te zijn? of werkt dat daarvoor niet?
HG? Tenminste, ze hebben een 'nieuwe' reclame en daar roepen ze heel hard dat je daarmee zelfs het vieste rooster schoon krijgt..
ok! nou die reclame had ik juist nog niet gezien haha wel heel veel over HG. nou dan moet ik dat miss maar es proberen! iemand ervaring met HG?
Ik heb een goedkopere tip....leg het rooster in een of meerdere natte theedoeken en laat hem een nachtje in 't gras liggen...99% zeker dat je m dan gewoon af kan spoelen
met zo een grijs schuursponsje. De mijne lag ook een hele winter buiten en heb em probleemloos kunnen schoonschuren =)
je kan bij een tuincentrum zo een nieuwe kopen voor een paar cent wij hebben zo'n stenen bbq die buiten staat en t rooster ziet er niet uit ga er echt niet meer van eten maar weet natuurlijk niet welke jij hebt??