Vroeger dacht ik altijd dat het een moedervlekje was. Nu weet ik dat het gewoon een derde tepel is. Veel kleiner als een normale, heb er ook geen last van. Maar nu ik zwanger ben word hij toch ietsje groter. Sommige bh's zitten niet lkkr nu! Hij zit dan prcies onder de beugel zeg maar. Weten jullie of hij straks weer kleiner word?
Hoi! Ik weet niet echt of dit hetzelfde is, heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik heb onder mijn borst (precies in de plooi, idd waar de beugel zit) ook een bultje zitten. Ik dacht altijd dat het een moedervlek was. Het is ongeveer een halve cm. dik, hoog en breed, als je snapt wat ik bedoel. Echt een bolletje dus... Zit me soms wel in de weg (jeukt nog wel eens) en ik wil het weg laten halen, maar i.v.m. de zwangerschappen en bv. is het er nog niet van gekomen. Zit er bij jou dan ook een soort tepelhof omheen? Dat is bij mij niet zo, volgens mij. Hoe weet je dat zoiets een derde tepel is? Groetjes!
Een nichtje had er laatst een weg laten snijden. Meisje moest bhtjes gaan dragen en tjaa het deed dr zeer. Dokter vertelde toen dat dit een derde tepel was. Hier is net als een gewone tepel maar denk 1/3 van een normale zeg maar. Alleen nu word dat uitstulpingkje wat groter zeg maar. Hahahaha vat je m nog? Zolang hij maar geen melk gaat lekken
Aha, oke... die van mij ziet er wel echt anders uit dan mijn tepels, veel donkerder (normaal gesproken dan, nu zijn mijn tepels ook donkerder door de zw.sch). Hihi, wel handig misschien als er melk uitkomt, heb je er één reserve bij tepelkloven, hahaha! Maar goed, ik kan je dus niet echt verder helpen denk ik
Heb gegooled en ze kunnen ook gaan lekken. nou daar ben je klaar mee!!!! Hoop dat er nog meer mensen komen met een 3e tepel
Nou zal ik het dan maar niet vertellen Ik heb aan de zijkant van mn oksel naast mn rechterborst vanaf mn puberteit een bult gehad! De artsen zeiden gebruik maar geen deo meer of het is een talgklier. Verder nooit onderzocht. Mn broertje heeft tussen zn borstkas ook nog een donker plekje dat bij zn geboorte duidelijk een 3e tepel was maar nu een klein littekentje lijkt maar bij mij er nooit aan gedacht. Na mijn bevalling van Selena deed die bult zo'n pijn toen ik stuwing had niet normaal! Mn moeder kneep er voorzichtig in en er spoot gewoon melk uit lol! De kraamverzorgster en op het CB geloofden ze het niet voor ze het gezien hadden haha ik kon er wel om lachen! Nu 1.5 jaar later is de bult weg en zie je niks meer maar ik denk over een paar maanden dat ik er misschien wel borstvoeding uit kan geven haha nee hoor! Maar het kan wel dus!
Ben blij dat hij toch weer slinkt straks Hahahah hoop niet dat hij gaat lekken doen de andere 2 al wel! Al vanaf 20 weken trouwens!