Hoi allemaal Ik wil even mijn verhaal kwijt.. Ik ben nu 31 wk, en 6 dagen zwanger (bijna) en maandagnacht zijn mijn vliezen al gebroken.. Ik verlies constant vruchtwater, en heb vaak harde buiken.. Ik lig nu dus in het ziekenhuis, en word in de gaten gehouden. Ik krijg weeenremmers, en heb al prikjes gehad voor de rijping voor de longetjes. die zijn morgenvroeg 7 uur ingewerkt.. Ik ben er bang voor de bevalling, want ik er was er nog niet klaar voor. Ik ben bang voor het kindje, want het is nog zo klein.. Ik voel heel veel angst.. en onzekerheid. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? En zijn er nog positieve verhalen?
Ik heb het niet meegemaakt, maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen. Ik duim voor je dat je kindje nog even blijft zitten. Sterkte meid! Het komt goed, je bent in goede handen nu.
Jeetje wat een nare situatie...heel veel sterkte en gewoon van het beste uitgaan! Je bent idd in goede handen en de doktoren hebben vast wel eerder zoiets meegemaakt dus ze weten wat ze doen! Succes!
Ahhhh lieve meid toch!!!!!!! Ik heb bijna het zelfde meegemaakt. Ik was 34 weken, en mijn bloeddruk was te hoog, ik had Hellp. Doordat ik ziek was, wilde ik wel graag bevallen, ik wilde het zo snel mogelijk uit me hebben. Ik was toen ik net opgenomen was, net zo bang als jij nu (denk ik) Laat het over je heen komen, probeer rustig te blijven (onmogelijk ik weet het) Als je kindje echt geboren word, kan ik je een tip geven, doe alles rustig aan, ik heb heel erg moeten wennen aan mijn dochter, had totaal geen moedergevoelens, schaam je daar nooit voor! misschien is het bij jou niet het geval, maar als dat wel zo is, PRAAT!!! De longrijping, vreselijke spuiten vond ik het. Mijn kindje is met 34 weken geboren, en scoorde gelijk een 9! Mijn nichtje is bevallen met 32 weken, en dat is een dijk van een kindje!!! heb vertrouwen in je zelf, en je baby! ik ga aan je denken!!
Mijn zoontje is geboren met 33 weken. Hij is gehaald met spoedkeizersnede omdat hij een te lage hartslag had. Heb aan de bel getrokken omdat ik een dag minder leven voelde.Heb ook de spuiten voor de longrijping gehad. En dan ben je ineens papa en mama, totaal nog onverwachts... Maar hij deed het gelijk geweldig, heeft 'maar' 16 dagen in het ziekenhuis gelegen. Je bent in goede handen, vertrouw daarop. En gewoon alles vragen als je wat wil weten. Je hebt wel een beetje een andere kraamtijd als je je voorgesteld had, maar o zo trots op je kindje als hij weer een stapje vooruit gaat. Héél veel sterkte, probeer je niet te druk te maken, je hebt goede zorg om je heen voor jezelf en je kindje.
Oh meid, wat moet jij je bang voelen! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis wel. Dat kindje kondigde al voor de 30 weken aan. Na een ziekenhuisperiode met weeënremmers en longrijpingprikjes is hij uiteindelijk geboren met ongeveer 33 weken (volgens mij). En het is een ongelooflijk sterk jongentje! Na een wat moeilijke start (wat logisch is als je nog zo klein bent), gaat het heel goed met hem! Succes meis, ik denk aan je!
tsjee schrik van je verhaal! Heel veel sterkte en hopen dat de kleine uk nog heel even blijft zitten iedere dag is meegenomen!
Zo, dat is even schrikken! Heel veel sterkte! En zoals al gezegd is, je bent in goede handen, vertrouw er maar op dat het allemaal goed komt.
Hey bedankt vor de reacties! Ben blij de goeie reacties te lezen.. De weeenremmers zijn gestopt, omdat de prikjes zijn ingewerkt.. Als het nu komt, dan komt het zeggen ze.. Ik hoop dat het rustig blijft, en nog even een paar daagjes liefst weekjes blijft zitten! Heb gelukkig geen harde buiken meer gehad..
Heel veel sterkte meis, ga heel hard duimen voor je dat je kindje nog even blijft zitten! En mocht het wel snel gebeuren, laat het over je heen komen en praat daarna veel. Blijf niet met opgekropte gevoelens zitten. Succes meis!
jeeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!!!!! met jou situatie heb ik geen ervaring.. onze dochter was met 30 weken geboren en had een gewicht van 1170gr. ik wil je wel zeggen dat ze echt zoooveeel kunnen tegenwoordig.. ik hoop voor je dat jou kindje nog even blijft zitten.. en schrijf alles maar van je af hier want het zal echt wel hevy zijn voor je!
Meid, dat is even schrikken zeg! Heb er geen ervaring mee, maar wil je bij deze toch even heel veel succes en sterkte wensen!