Dat zou zo maar eens kunnen , tot voor kort had ik het nog nooit gehoord , was in ieder geval behoorlijk verwarrend .
Nee want een droomfles, daar bedoel ik een fles mee waarbij hij doorslaapt. Dan kan ook om 20u zijn en dat vind ik geen nachtvoeding
En idd WIJ ZIJN ZWANGER. Seriously. Krijgen we dan ook samen striae, maagzuur en bevallen we dan ook samen? Oh please.
Geen uitspraak maar ik erger me kapot als mijn moeder dit doet: Hee baby O. Psssjjjj psssjj psssjj.. HALLO MA, HET IS GEEN HOND. Of: kom maar hier he.. dag oma's jongetje. Deed ze bij de eerste al. HALLO MA, HET IS MÍJN JONGETJE.
Oh m’n man en schoonvader zeggen ook ijskast ipv koelkast. Bij ijskast denk ik toch eerder aan een vriezer.
Deze zie ik ook wel vaker voorbijkomen. Het is "met stip bovenaan". Stipt is iets anders (nl. nauwgezet). Ik vind het dus irritant wanneer iemand spreekwoorden/gezegdes/uitdrukkingen niet juist gebruikt of door elkaar husselt. Gebruik ze dan niet. Sorry, niet persoonlijk tegen jou bedoeld hoor Dit was alleen de aanleiding om te bedenken dat ik verkeerd gebruik van uitdrukkingen irritant vind.