Het is meer een vraag dan een opmerking maar niet minder irritant erom: ik ben dus lang (1.90) en dan mensen die vragen op mijn werk(ik werk in een winkel) of ik op een verhoging sta achter de toonbank. Echt ZO vreselijk
Mijn zusje is 1.88 en krijgt ook de stomste opmerkingen naar haar hoofd. "Koud daarboven"? " waarom ben je zo lang"?
Ja echt vreselijk, of ze zeggen: jeetje jij bent ook lang! Joh! Trap jij even een open deur in. Ik zeg toch ook niet tegen iedereen die 1.64 of kleiner is; jeetje wat ben jij klein
Vreselijk, waarom moeten mensen toch altijd zo lomp zijn... Mijn zus had ooit een bijbaantje in een winkel, een collega van haar miste een duim (volgens mij was ze daar zo mee geboren), kreeg ieder jaar aan het eind vh jaar te horen "zo, ook een rund geweest?"
Ja die herken ik ook nog wel. Of van die mensen die zeggen dat je niet hoeft af te vallen (terwijl dat gewoon echt wel zo is, ben niet maar 2 kilo te zwaar ofzo), maar vervolgens dan gewoon bang zijn dat ze zelf de dikste zijn.
Uh jij misschien niet maar ik kan uit ervaring (ben 1.60m) zeggen dat dit tegen kleine mensen wel gezegd wordt.
Inderdaad ik ben 1.68 en ik word altijd getaggt op facebook in berichten/plaatjes/quotes over kleine mensen.
Ik heb hier alleen mijn zus en moeder die kleiner zijn. Voor de rest zijn al mijn vriendinnen en nichten en mensen om me heen langer. Ook alle moeders uit de klassen van de kinderen.