32 weken zwanger en kindje weinig/niet voelen bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jess93, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Als 1e: no worries al controles gehad en ctg en alles was goed ;)

Sinds 2 dagen voel ik de kleine dus bijna niet meer, echt nog maar 1 a 2x per dag een paar zachte aaitjes. Gisteravond en eergister ochtend aan de ctg en alles was gewoon goed, ze was zelfs behoorlijk actief alleen voel ik het gewoon niet. Nu is ze in stuit gedraaid, wat waarschijnlijk de oorzaak is hiervan. Nu heb ik voor morgenochtend weer een ctg gepland staan, mocht ik haar vandaag wel ineens weer veel voelen mag ik die afzeggen. Mocht ik nog steeds weinig tot niks voelen wordt er dan gekeken hoe verder. Ik maak me voor nu geen zorgen, maar vind het zo lastig om in te schatten wanneer ik me nu wel zorgen moet maken :p

Nu is mijn vraag vooral: wie heeft dit ook gehad? Wat gebeurde er bij jou toen dat mindere leven voelen bleef?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow pff weet nog dat ik dat bij de zwangerschap van mn zoontje had.

Wat zat ik telkens in de rats.. ik wist dat je ze eenmaal minder gaat voelen, hoe verder je bent maar toch maakte het me wel ongerust.

Ik ben dan ook regelmatig voor een ctg geweest.
    Er is verder niks aan gedaan

3. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Hoi! Ik heb dat ook gehad, vanaf week 33 ongeveer. Hij kreeg gewoon te weinig ruimte om veel te bewegen. Ik heb vanaf toen eerste wekelijks en tegen de 40 weken dagelijks een CTG gehad. Ook omdat zijn hartslag niet altijd goed was op de CTG trouwens, maar dit kwam volgens de arts ook omdat hij gewoon erg weinig ruimte had. Met precies 40 weken besloten ze dat ik de dag erna ingeleid zou worden omdat het nu wel erg risicovol zou worden, maar die nacht begon de bevalling spontaan!

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Vriendin van mij heeft het ook gehad rond de 33/34 weken, maar niets aan de hand, lag gewoon aan de ruimte. Hoe is je CTG vrijdag gegaan?

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Sorry even niet geweest hier! Ctg was goed & ze was weer gedraaid en sindsdien voel ik haar weer heel goed :) Anders had ik wss om de dag voor een ctg moeten komen, blij dat ze weer gedraaid is!

Volgende week groeiecho omdat ze gister wat groot voelde met de vk controle, dus weer op naar t volgende

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Gelukkig is ze weer gedraaid! Wel balen dat je nu weer daarvoor moet, zo rol je inderdaad van het een in het ander :(

Deel Deze Pagina