Boodschapper van het slechte nieuws

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlieger, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Ik ben net weer ongesteld geworden.

Ik heb (gelukkig) een erg meelevend man, die ook bij houdt wanneer mijn ei onderweg is en ik ongesteld zou moeten worden. Wij willen allebei zo graag een kind.

Dat we hier echt samen mee bezig zijn is fijn, maar wat ik heel erg vind: Ik voel me elke maand als boodschapper van het slechte nieuws- ik ben dan degene die als ik zie dat ik ongesteld ben, weer moet aangeven deze maand "weer niet". Je eigen teleurstelling, en dan dat nog vertellen.

Herkennen jullie dat?

2. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

tja ik denk alleen maar , jij kan er ook niks aan doen
    dus niks ergs aan dat jij het dan moet vertellen toch ?

ik snap het wel , ik zit nu in ronde 8 en hoop natuurlijk een ronde 9 niet mee te hoeven maken ... wachten duurd lang , zeker omdat we het zo graag willen !

positief blijven .. ik denk nu gewoon het komt (vast ) wel!

3. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Bedankt voor je reactie, 1988mama. Nee, ik kan er ook niks aan doen (kon dat maar!); het is niet dat ik me schuldig voel of zo, maar dat ik het zo naar vindt om hem zo teleurgesteld te zien. We willen zo graag allebei.

4. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ja voel het ook wel een beetje zo. Zeker afgelopen maand toen we (achteraf) een vals positieve test in handen hadden. En ook omdat ik al een aantal dagen overtijd was. Maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Mijn vriend is daar wel nuchterder in...nou dan is het misschien volgende maand raak.

5. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    oh ik herken het zeker!!

wij zitten ook alweer in ronde 9, elke keer denk ik weer nu moet het toch wel een keer raak zijn...

6. Israe

Israe Niet meer actief

Heel herkenbaar! dan baal ik al van mijn ongi en wil er dan vooral niet teveel aan denken wat dan ben ik zo teleurgesteld.....en het dan aan mijn man vertellen en zijn teleurgestelde blik zien:). Vind dat ook echt een 'kon ik maar doorspoelen' moment hahaha

Natuurlijk steun je elkaar, maar als vrouw voel je het meestal al aankomen en ben je degene die het slechte nieuws moet brengen.

Het lijkt me zo mega geweldig als ik op een dag tegen hem zou kunnen zeggen....lieverd ik ben zwanger:)
    Hoop dat we dit allemaal mee mogen maken en snel al deze rotmomenten vergeten:D

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik herken het ook hoor vlieger... Ik had een miskraam in de eerste ronde. Mijn partner was zo blij dat we een kindje verwachtten, en ik voelde al een paar dagen aankomen dat het niet goed was. En toen zag ik dat dat gevoel waar was, maar moest het nog aan hem vertellen....

Ik hoop voor je dat je heel snel de boodschapper van het goede nieuws mag zijn!!!

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh ik ken dit ook zeker, zitten alweer in ronde 10 en vind het steeds moeilijker worden ook omdat we er vanuit gingen dat het de eerste maanden toch niet raak zou zijn, maar nu, pfff.

Hopelijk snel positief nieuws voor ons allemaal!!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    O, héél erg!!

Afgelopen woensdag avond had ik een posi test en de ochtend er na ook.. welliswaar erg licht, maar met het blote oog te zien en binnen de afleestijd!

Na 24 maanden waren we weer helemaal happy, maar wel voorzichtig happy, al mag dat de pret niet drukken!!

En ineens vrijdag ochtend ontzettend veel bloedverlies, meer als normaal.... tja, hoe vertel je, je vriend dat ? Dit was de 2e keer!
    Hij heeft 's avonds ook echt kei hard gehuild bij z'n ouders!

Deel Deze Pagina