Beauty & De Nerd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MvdW, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Yeah! Een nieuwe aflevering van Beauty & de Nerd is vanavond gestart.

Heerlijk weer zo'n vermakelijk programma.

Ik ben dan wel een meisje meisje. Maar hoe deze meiden reageren zeg.
    De nerds moesten hun koffer inpakken voor een vakantie naar Thailand.
    Werkelijk waar, als ik een korte broek, rokje en shirtje o.i.d. heb ben ik al tevreden.
    Vind het overigens wel sneu voor 1 meisje dat een nerd een koffer vol heeft ingepakt met kleren van haar 9-jarig zusje :)

Ben blij dat ik niet zo'n beauty ben.
    Wie kijkt er ook en praat gezellig mee?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo ik heb het ook een stukje gezien.
    Ja echt lullig voor die meid, hadden ze best een klein budget kunnen geven om iig kleding te kopen die ze past...
    Het is wel heel erg hoe ijdel deze meiden zijn, ik ben ijdel maar zo ijdel nou ook weer niet.
    Neemt niet weg dat dit wel erg vermakelijk is

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja dat vond ik dus ook, maar ik denk dat ze ook wel wat geld hebben gekregen. Want ze hadden wel allemaal al een bikini aan voordat de jongens met hun koffers kwamen. Of zouden ze dat in het begin al in de winkel hebben geshopt? De meesten hadden shampoo, borstel, creme e.d. geshopt, heb niemand een bikini zien kopen.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik heb t begin niet gezien dus dat weet ik niet.
    Maar goed zal vast wel goed gekomen zijn. Hahah en die 'knappe' vent en dat lelijke meisje die erbij gekomen zijn vind ik wel cool. Ze hadden alleen wel een knappere vent mogen nemen.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha ze hadden inderdaad wel een knappere vent mogen nemen ;)

6. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    heb het gisteren ook gezien. Echt triest voor dat meisje dat de kleding van haar zusje was gepakt :D

ze hadden inderdaad wel een knappere gast mogen nemen zeg...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Super leuk weer :) En ow zo zielig, had die ene knul zo zijn best gedaan met aaaaaal die schoenen, is het niet goed dat er geen papiertje tussen is gedaan tussen de schoenen en de kleding... ja duh, er moest toch veel in de koffer?!

Wel lachen hoe Olga (dacht ik) achteraf nog zo blij was met haar o zo kleine koffer en zich dan achteraf nog voorsteld aan haar nerd hihi .

Leuke opvolger na America's next top model :)

Bij de Nerds zitten overigens best wat erg leuke jongens om te zien. Zeker na een make-over qua kleding en haar misschien, zullen er een paar echte (letterlijke en figuurlijk!) knappe koppen te voorschijn komen denk ik :)

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja die "knappe" vent is gewoon lelijk hahahah.

Moest inderdaad ook wel lachen om Olga (zo heet ze inderdaad). Eerst dacht ik ik wat doet ze gemeen. Dan is ineens haar koffer goed ingepakt en gaat ze zich voorstellen (toen dacht ik; nu ineens wel :confused: ). Maar dan daarna die omhelsing vond ik toch wel weer heel lief van d'r.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja zoiets had ik ook wel, maarja toch netjes van haar.
    Ja ze hadden in mijn ogen wel een vent mogen nemen die een beetje op David Boreanaz/Adam Levine/Alexis Denisof lijkt hahah dat zijn tenminste knappe mannen....*zucht*

Ben benieuwd volgende week hoe of wat en hoe dat nerd-meisje er straks uit komt te zien hahah

10. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja ik kan ook niet wachten, jammer dat het maar 1 keer in de week is.

Zouden ze volgende week al een metamorfose krijgen? (dat doen ze eigenlijk altijd wel he in dit programma).

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Kweet het niet of dat volgende week al is, meestal val ik halverwege in bij dit soort programma's hahah ben wel benieuwd wie weet!

12. MvdW

MvdW Niet meer actief

Nou we zullen zien ;)

Moest ook wel lachen trouwens om die jongen die als laatste bij de douane op het vliegveld kwam (je hebt het begin niet gezien of wel? ze moesten allemaal rennen en wie als laatste aankwam kreeg in Thailand te horen wat de consequenties daar van waren).
    Ze moesten dus van het resort af en in een bamboehutje gaan slapen :). Die blik van die meid ook :D

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja dat had ik gezien ja dat zij in de bamboe hut moesten geweldig! En idd helemaal toen ze zagen wie er dan in hun plaats op het resort mochten slapen. Kijk bamboe hut is niet alles maar goed het is in mijn ogen beter dan een tent, zolang er maar geen spinnen in zitten.

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik vind de meiden ook niet allemaal "beauty's", ze zijn wel allemaal erg op hun uiterlijk gesteld!

15. MvdW

MvdW Niet meer actief

En die zaten er volgens mij wel in, tenminste ze was zo aan het gillen dat er zoveel beestjes zaten...brrr de rillingen lopen over mijn lijf als ik er aan denk. Een bamboehut is wel mooi, maar niet af te sluiten, een tent daarentegen wel weer (dus kunnen er niet zo veel beestjes naar binnensluipen) :D

16. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja dat vind ik inderdaad ook, ben er in ieder geval nu al uit wie ik absoluut niet mag! Die blonde met die krullen die zei toen het nieuwe koppel erbij kwam: jullie zijn niet welkom, dus rot maar op!
    Wat een kapsones! :(

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee die meiden zijn idd niet echt super knap ofzo meer van die huppelkutjes hahaha

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    in 1 woord geweldig! ikvind alleen niet alle jongens nerds.Die mark is niet echt lelijk hoor...

hihi

19. MvdW

MvdW Niet meer actief

Dat vond ik dus ook al, is de "knapste" die ertussen zit en komt ook niet als een nerd over, waarschijnlijk alleen omdat hij ook een hoog IQ heeft.

20. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier in Belgie zijn we al toe aan de finale, a.s. maandag op tv.
    Ik vind Corneel erg leuk en zeker niet lelijk.
    Fabienne is een leuke meid, die Priscilla een zeikerd ;) Desiree vind ik een echte bitch, ongelooflijk hoe die te keer kan gaan.

Oh trouwens, de makeover is de een na laatste aflevering, dus dat duurt voor jullie nog even.

Deel Deze Pagina