Kai-Lan vind ik juist erg leuk. Isabella zegt ook al echt Chinese woorden. Toen ik haar ik iets gaf zei ze che che ( bedankt). Ik denk dat het helemaal niet verkeerd is om andere talen te kennen. Engels leren ze via Dora ook. Maar wel leuk om te lezen dat iedereen dat anders ervaart. Ik vind het zandkasteel ook vreselijk. Gelukkig wil Isabella het ook niet meer zien.
Jonge kinderen pikken taal echt heel erg snel op. Dus dat is best goed om dat via tekenfilmpjes en dergelijke spelenderwijs te leren, dat bevordert het latere leren van talen ook. Is dus best goed als je je kindje tweetalig op voedt, om dan dat soort programma's op te zetten. Net gekeken, en Ni Hau Kai-Lan is best grappig eigenlijk. Verbaas me er ook niet echt over dat ze het uitzenden, er zijn best wel veel gezinnen in Nederland die deels of geheel chinees zijn en hun kind ook Mandarijns bijv. willen leren. Overal waar ik kom zie ik haast net zo veel chinese als nederlandse mensen, er is dus echt markt voor! Ik ergerde me altijd aan chin chan idd, vreselijk getekend en een irritante hoofdcharacter.
Met stip op 1 de TELETUBBIES. dat oh ohohohoho en dan die irritante filmpjes van kindjes die wel 5 minuten lang hallo hallo hallo blijven roepen. Groetjes Anita
*hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo* die? en dan word het filmpje niet 1x uitgezonden, maar liefst 2 keer! de 2e keer wil je graag die kinderen wat aandoen..
oooooooo chin chan, vond ik geweldig! Daar kon ik rustig een marathon van kijken op mijn vrije dag haha! Echt HUMOR!
mijn dochter kijkt graag naar teletubbies, zandkasteel en bumba en ik erger me er helemaal niet aan.. het enige dat ik ze al uit me hoofd ken inmiddels haha over dat jongetje van zandkasteel vind ik juist goed.. hij speelt een klein jongetje en zeg nou zelf zo praat een klein kind ook wel en vaak word hem vanalles geleerd en leren de kinderen ook weer van... chin chan vond ik ook verschrikkelijk en een slechte invloed voor de kinderen
Chin chan en dat soort programma's. Alles waar geweld in voorkomt komt hier dus ook niet op. Wij hebben vaak het muziekkanaal van studio 100 opstaan, enkel beschikbaar in Belgie. Is erg leuk, allemaal liedjes van Plop, K3, Piet Piraat enz. Hier is Bumba nog altijd favoriet, ik vind m ook niet eng ofzo. Teletubbies, tweenies en zandkasteel staat hier maar af en toe op, voor de rest eigenlijk niets.
Ja, maar dat jongetje praat als een baby wat net woordjes begint te leren en hij oogt in mijn beleving toch wel wat ouder... Het komt iig niet met elkaar overeen vind ik. Kijk, ze hoeven niet op een volwassen toon met elkaar te praten, maar dit vind ik echt nergens naar klinken.
chin chan: http://www.youtube.com/watch?v=aQlOPvVAV8s&feature=PlayList&p=3305039FA9EDAC87&playnext=1&playnext_from=PL&index=2 EDIT: het japanse liedje van Hamtaro blijkbaar bij een filmpje van Ni Hao Kai-Lin klinkt best wel schattig http://www.youtube.com/watch?v=4q0M8jtJ5ck
@valhalla: gatver.... zo had ik bumba nog nooit bekeken, bedankt he Ik haat de Teletubbies! En die kinderen in die filmpjes zien er niet uit, ik erger me altijd dood aan die kapsels en kleertjes...
Ik vind Yo Gabba Gabba! Zo verschrikkelijk........ http://www.youtube.com/watch?v=ggrOcBWq ... re=related Ook Teletubbies vind ik verschrikkelijk. Maar ja, Isis vind dat nu net leuk, dus ja... en die herhaling is voor de kids juist weer leuk, maar ja, voor de papa's en mama's wat minder.
gatver chin chan, ben blij dat dat hier niet gekeken wordt, als het er uberhaubt nog op is, en ben gek op toto! vind ik echt een schatje! vind ze allemaal hele goede lichaamstaal hebben, en mijn kids (zelfs die van 11 haha) zijn er dol op. vind die clown pumba ook niks (op tv dan, want de knuffels vind ik wel lief en de koekjes vallen hier ook in de smaak )
Chian chen idd bah bah! Teletubbies opzich wel leuk alleen dat ohoh niet, als ze steeds gaan vallen en dan dom lachen en die filpjes van die kids hallo hallo hallo en niet 1x maar 2x te zien bah! Bumba vind ik ook totaal niet leuk maar helaas zoonlief wel. De meest vreselijke tekenfilm dit moment vind ik Koekeloere echt totaal irritant!
Grappig die reacties hier en idd ik vind die filmpjes bij de teletubbies ook erg irri hoor en dan nog 2x........ wil hem dan altijd uitzetten, maarja mano vind het leuk en het zandkasteel ook, dan roept hij ook alleen maar toto En hij vind bumba leuk en oja bob de bouwer is hier ook favoriet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna alles van nick jr idd ook irri vind. wonderteam, backyardiegens etc.