Ik snap ook niet dat een moeder over een ander kind kan zeggen dat ze het een lelijkerd vind, ze moet toch zelf wel ondertussen hoe dat aankomt bij een moeder. Ben overigens wel benieuwd hoe jullie 2 er nou uitzien haha.
Ten eerste: een flapuit zijn is tot daar aan toe, maar dit was gewoon lomp en bot, even nadenken voordat men wat zegt is geen overbodige luxe! Ten tweede: waar een mens ruzie om kan maken, jullie zijn allebei fout, zij had het niet moeten zeggen over de baby van je buurvrouw en jij niet over haar kind.
Doordat jij die opmerking maakte naar je vriendin, verlaag je je eigenlijk tot haar niveau. En wat anderen al zeggen: zoiets zeg je toch niet? Je kunt het misschien wel denken, maar je gaat toch niet onnodig iemand kwetsen. Ik zou gezegd hebben tegen mijn vriendin dat ik het raar vind dat ze zoiets zei over de buurvrouw haar baby.
Ik vind het een beetje kinderachtig van jou en je vriendin eerlijk gezegd. Het is toch wel een vorm van beleefdheid en een ongeschreven regel om te zeggen dat het een mooie of schattige baby is. En dan maar tegen haar zeggen dat haar kindje niet moeders mooiste is, omdat zij dat ook heeft "geflikt" bij een andere moeder en ze dat dan maar moet leren incasseren. Nee, jullie hebben allebei de plank misgeslagen. Hoe oud zijn jullie ook alweer?
Oh my god. Knap dat je met een stalen gezicht kan zeggen dat iemand zn kindje lelijk is. Moet je een flink portie lef voor hebben, dat is ook werkelijk het enige wat ik kan prijzen aan jullie puberale gedrag.
Ik erger mij aan jou en je vriendin. Wees maar zuinig op elkaar want gelukkig zijn er weinig vrouwen zo simpel en kinderachtig. Dit heeft mijn inziens ook niets te maken met een flapuit zijn, eerder met je niveau, volwassenheid en socialiteit.
sorry ik moet even lachen je gaat toch niet zeggen tegen een ander dat het kind lelijk hoe kwetsend is dat
Ik dacht: laat ik na mijn niet zo zinvolle reactie nog eens de openingspost lezen en kijken of ik tips heb, maar echt... ik kan hier gewoon helemaal niks mee. Dat je ook zo kwaad kan worden om zoiets... kleins. Om iets wat voor jullie zogenaamd zo vanzelfsprekend is, in alle eerlijkheid dingen eruit flappen.
vind het van je vriendin ronduit A SOCIAAL dat ze dat zo tegen iemand zegt! en van jou niet zo netjes dat jij haar 2 kids vergelijkt ik zou dat noooooooit tegen mijn beste vriendin zeggen en wij zijn ook echte flapuits
Serieus? Nee echt serieus? Ik las met mijn mond wijd open dat je vriendin dat zei tegen de buurvrouw. BELACHELIJK! zoiets doe je niet! maar goed, zij komt haarzelf wel eens tegen denk ik dan maar. Verder; ik weet niet of ik nou moest lachen om jou opmerking of wat... Eigenlijk om eerlijk te zijn vind ik dat je je vriendin eens flink de waarheid moet zeggen.. een flap-uit is tot daar aan toe, maar dan nog zo lomp. Moet ook eerlijk zeggen dat ik jou opmerking kinderachtig vind, maar ook wel weer een beetje op zijn plaats. Als zij niet wilt begrijpen dat je zoiets gewoon niet doet.. moet ze het maar op de harde manier leren.
helemaal mee eens. Als iemand dat over mijn (pasgeboren) kind zou zeggen was daar het gat van de deur en hoef je ook niet meer terug te komen.. Ik neem aan dat ze zelf ook snapt hoe kwetsend dat is, vooral voor een moeder.. En dan zeggen dat haar jongste lelijker is als haar oudste.. Geweldig niveau.... Nee, erg kinderachtig.. Van beide.. Zoiets zeg je niet. Punt.