Irritatie aan beste vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    nee dat is ook zo elke moeder doet het op haar of zijn manier goed.

maar die 2 moeten hun gedrag en taalgebruik toch wel ietsjes bij schroeven om een kind met fatsoen op te voeden ;)

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Behandel een ander zoals je zelf behandeld zou willen worden Jarina, je bent boos omdat je vriendin dat tegen een moeder zegt en vervolgens doe je precies hetzelfde? en jullie zijn beste vriendinnen??

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik denk niet dat ze nog terug komt volgens mij is ze nu op ons ook echt kwaad haha!!!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

wat zeggen ze altijd lelijk in de luier is knap in de sluier snap niet waar je je druk ommaakt zeg (heb trouwens niet alles gelezen reageer op beginpost )

5. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor maar dit slaat werkelijk alles...Je gaat toch niet tegen iemand zeggen dat je de baby lelijk vind..
    En al helemaal niet tegen je beste vriendin zeggen dat haar 2e kindje niet zo knap is...

Wat had je verwacht van je vriendin dat ze blij zou zijn dat je dat gezegt hebt??Hoe zou jij je voelen als je beste vriendin dat over jou kind gaat zeggen???

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

nou sorry hoor, als ik dit lees vind ik jullie allebei botte wijfen om het even grof te zeggen..
    Zoiets zeg je toch niet?????????????
    Mijn vriendin, die tegen iemand anders zegt: Nee echt een lelijkerd, was mijn vriendin niet meer.
    Hoe onbenullig kan je zijn!!
    Bah!
    Ik ben ook wel een flapuit, maar hoe jou vriendin en dus blijkbaar jij ook erop los flapt, vind ik ronduit respectloos!!! HOe durf je!!!:x
    GOdzijdank is niet iedereen zoals jullie, bah!!
    Als ik die buurvrouw was geweest, had ik dr toch een klap gegeven!!
    En jij mag ook wel iets beter uit de hoek komen.
    Hoe oud zijn jullie?? 12 en 14?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het ook echt heel erg..

Zie mezelf al zitten met mn baby, vol emoties, vol hormonen met zo´n puur wezentje in je armen en ontzettend trots.. en dan komt er zo´n misbaksel je even vertellen dat het een lelijkerd is.. ik zou denk ik spontaan in janken uitbarsten.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Echt wel!!
    Je zou potverdorie toch in alle staten zijn!!
    Nadat je het eerste uur met je bek vol tanden hebt gestaan, want zoiets verwacht je niet... Ik niet iniedergeval!

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik irriteer me dus ook aan moeders/mensen die altijd en overal en vaak ongevraagd hun mening maar geven (en vaak negatief) zo van "kijk mij eens even stoer mijn mening geven".

mijn zoontje was het eerste jaar ook niet èèn van de knapste;)
    maar niemand die daar iets over zei hoor. meer in de trand van "goh wat een eigenwijs bekkie":)
    (nu is het een kanjer maar dat terzijde)

Ik moet er toch niet aan denken dat iemand toen had gezegd "goh wat een lelijkerd"
    :D

10. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    #90 Bluemoon, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    Als ik iemand op straat tegen kom of ergens anders, zeg ik nooit ¨Wat ben je lelijk.¨ Dat iemand dat over een kind zegt, ook al begrijpt dat kind het nog niet, kan ik helemaal niet begrijpen.

Natuurlijk vind ik niet iedereen even knap, al weet ik dat ik al andere maatstaven heb dan bijvoorbeeld mijn buurvrouw, maar iemand lelijk noemen vind ik te ver gaan.

Af en toe vind ik een kind ook niet de knapste en terwijl de moeder dat wel vindt, er is altijd wel iets mooi aan iemand. Dus er is ook altijd wat positiefs te zeggen.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah wat zijn jullie 2 asociale wijven... meiden van 12 die weten nog dat ze dit soort dingen gewoon NIET kunnen zeggen..

als iemand dit tegen mij zou zeggen, die kon regelrecht weer vertrekken, en die hoefde ik dan ook de eerste tijd niet meer terug te zien.. VOORAL mijn beste vriendin niet !!

jullie zouden je echt moeten schamen !!

....

ik heb nog nooit lelijke baby's gezien...
    natuurlijk wel baby's waarvan ik denk.. oh wat heeft die een rare neus, of rare ogen of zoiets..
    maar dan nog zal ik nooit zeggen wat een lelijke baby...
    zeg dan iets als.. ja hij is echt zooooo schattig... dan lieg je ook niet want alle babytjes zijn schattig !!

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als mensen bij mij in de kinderwagen keken, schrokken sommigen zichtbaar :D

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier ben ik het helemaal mee eens, elk kind/mens is uniek en heeft zo zijn eigen mooie dingen aan zijn lijf of aan zijn karakter.
    En zoals ze zeggen, beoordeel een boek niet aan z'n kaft.
    TS, jullie twee kunnen elkaar de knapste van de wereld vinden maar ook dat is dus alleen maar buitenkant, want de binnenkant......die laat nog te twijfelen over.

14. 1234

1234 Niet meer actief

Aaaaaah... Ik vind je daar niet lelijk hoor. Een schattig kindje met lieve oogjes. :)

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Neeee je bent zo'n schattig, speciaal kindje!:D

*kijk, zo moet het dus* ;)

(vind het trouwens wel meevallen hoor, ik kan geen enkel klein kindje echt lelijk vinden)

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ L4ever: dank je :D Wat je op deze foto alleen niet zo goed ziet, is hoe rood mijn haar was (is). Dat gecombineerd met dat te witte huidje en die te grote ogen, gaf toch wel een beetje een alien-look, haha! Maar goed, dan nog zeiden wel mensen wel iets aardigs: namelijk dat ik mooi haar had, hahahaha!

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou vind ik echt niet lelijk hoor. :)

@ts, wat een stel kinderlijke wijfen zijn jullie. En jullie moeten nog een kind opvoeden :$ Hopelijk zijn jullie kinderen later verstandiger!

18. 1234

1234 Niet meer actief

Ik denk dat TS nu grote spijt heeft van het openen van dit topic. Ze had vast verwacht dat er een topic van zou komen waarin mensen zeiden: "Je hebt groot gelijk!" :D en": "Goed hoor, dat je dat zei over het kind van je vriendin!"
    Valt dit even tegen. :D

Maar ik denk niet dat ze nog komt reageren.

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Er is een groot verschil tussen een flapuit zijn en asociaal zijn. Want dat laatste zijn jullie allebei! Amen.

Ik was ook net bevallen en ons manneke was met een maand of 4 een stevig ding ja dat zag ik zelf ook wel. (zelf ben ik ook niet mager) maar toen kwam mijn buurvrouw buiten naar mn kleine kijken: zoooooo wat een beer zeg, maar ja dan weet je tenminste wel wie zijn moeder is.....:$ had dr wel tegen de grond kunnen slaan :)

20. Dani dat is ook lekker asociaal en lomp zeg...
    Je kan toch zeggen wat een beer? Waarom moet dat er nou achter he? Sommige mensen zijn echt stom zeg..

Deel Deze Pagina