whahahaha meiden bedankt ik heb ondanks dat ik me niet lekker voel heerlijk om jullie reacties moeten lachen hihi geweldig..... en waar is ts weer????t zoveelste topic waar iedereen zn mening moet geven en er zelf niet meer op komt reageren. oooh ja mijn mening ook nog ff.... word beide eens heel snel volwassen!
Ik denk dat het er om gaat dat die vriendin vind dat ze dat wel over een ander kindje mag zeggen maar als iemand anders over HAAR kinderen begint word de vriendin weer boos. Maarja zoiets zeg je sowieso niet, beide fout dus.
En het erge is nog dat dat soort mensen zich zelf nog leuk/interessant/stoer vinden ook nog want ja, zij zijn wel degene die het je wel even eerlijk zullen zeggen Dat zijn dat soort mensen die de halve wereld hebben omdat ze zo'n grote bek hebben Misselijkmakend gewoon!
Ik ben ook eerlijk en soms een doosje maar opzettelijk met je grote mond iemand kwetsen is natuurlijk een heel verschil
Nou inderdaad, dat is wat ik ook dacht. Zit je in je kraamtijd, jij showt met trots je baby en zegt er z'n troela; Wat een lelijkerd. Nou ik denk dat ik of haar een klap verkocht had of ook in janken uitbarste maar serieus man, doe NORMAAL!!! Ik ben ook een flapuit, maar je houdt toch op sommige momenten gewoon je mening voor je. Behandel iemand zoals je zelf ook behandeld zou worden. En nou zeg ik niet dat iedere baby even knap is, tuurlijk zijn er minder mooie baby's maar er is altijd wel iets wat mooi is! Bovendien smaken verschillen en ieder mens en dus ook baby is uniek. Jemig laat elkaar in z'n waarde man,
sorry moet er om lachen omdat het zo herkenbaar is! sommige mensen zijn zoooooo dom!!!!:x nou lekker van je ventje genieten hoor!! maar wij hadden ook van die "beertjes" en die zijn nu heel tenger. en dan zeggen ze ja.. ze hebben de bouw van hun vader.. en bedankt.. dus ik ben dik(ben zellf wel wat te zwaar maar eigenlijk klein en tenger gebouwd moet alleen weer afvallen) vind dat men zich tegenwoordig toch teveel veroorlooft om te zeggen! bah! en vragen! tis gewoon idd ASO! en moet je bedenken hoe je het zelf vind als het tegen je gezegd wordt
Toch vind ik deze opmerking eerder gewoon lomp tov de opmerkingen die ts en vriendin maken. Die zijn gewoon asociaal. Ik denk dat jouw buurvrouw het eerder als een compliment bedoelde. Al zal dat zo niet zijn overgekomen destijds.
ik ben het hiermee eens ik dacht even bij het lezen van dit bericht wtf zijn jullie samen alle kindjes aan het bekijken een stempel op het voorhoofd te drukken "lelijk" gaat wel "mooi" sorry hoor maar belachelijk en dan geirriteerd raken, omdat je vriendin zo reageerd, misschien een andere hobby zoeken ps heb de overige reacties nog niet gelezen
Tegenwoordig denken veel mensen dat ze gewoon op andermans gevoelens en ziel mogen trappen.. Want tja.. we zijn toch gewoon eerlijk! Nou van mij hoeft t dan niet hoor, zulke opmerkingen waar een ander echt gekwetst van is. Vind het erg kinderachtig. Beide zouden beter moeten nadenken over welke zaken je een flapuit kan zijn. Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om zoiets te zeggen over iemand wondertje!
Nee, ik vind dat je dat gewoon niet kan maken tegenover iemand. Een moeder vind haar eigen kind toch altijd prachtig? Ik zou der echt de deur wijzen als iemand zo'n opmerkingen zou maken... Etiketten noemen wij dat hier in huis. Soms dien je je gewoon in te houden omdat je rekening met iemands gevoelens moet houden...
Ik reageer zeker nog.. maar zag het vanmorgen niet meer op pagina 1 staan dus dacht dat er niet zoveel mensen hadden gereageerd.. En nu zag ik hem weer staan en 12 pagina´s!! Wat ik erzelf van denk ( heb nog niet alle reacties gelezen ) ook al hebben duizenden mensen een andere mening ik heb nog steeds dezelfde.. Even voor de duidelijkheid.. Ik heb nooit tegen een andere moeder gezegd dat haar kindje lelijk is.. Zou ik ook nooit doen.. Dan zou ik zeggen dat het kindje schattig is ofzo.. Mijn vriendin doet dat wel en we hadden het er gisteren over, over haar 2 kids dat ze zo verschillen en toen zei ze; wat vind je er eigenlijk van.. en toen zei ik dat ik haar 1e echt een knap kindje vond de 2e ook maar wat minder.. dan moet ze het niet vragen.. Dan krijg je een reactie nou hou maar op anders hebben we ruzie.. Ik kan niet tegen mensen wat onrealistisch zijn en zeggen; ik mag dat zeggen maar niemand over die van mij.. daarom ben ik kwaad... misschien moet ik denken ach laat maar sta ik boven maar het is moeilijk..
Ik hoop dat je vriendin ervan geleerd heeft dat het kwetsend kan zijn als mensen dat soort dingen over je kind zeggen en dat ze het alleen al daarom nooit meer zal doen.
Wat een aparte gesprekken hebben jullie als vriendinnen.. Dat ze zulke dingen vraagt en dan nog antwoorden dat je nr 2 toch iets minder mooi vind. We hebben het hier niet auto´s of andere gebruiksvoorwerpen.. hoe laag kun je zinken om te gaan discussieren over het uiterlijk van kleine kinderen.
Dan moet ik je helaas teleurstellen zo is ze niet.. Ook al heeft zij het kwetsend opgevat zoals ze zelf al zei; Zij mag het wel ongevraagd over anderen zeggen en anderen niet over haar..
En waarom mag zij wel mensen bewust op hun ziel trappen? Wat maakt dat ze zich zo enorm boven anderen voelt staan? Dat is dus het type mens waar ik ver van uit de buurt blijf! Ik vind haar hele houding in 1 woord walgelijk!