Irritatie!! Albert Heijn app, wijzigen bestelling

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 6 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hahahaha, wat een heerlijk en geweldig kind heb jij! :D:roflmao:

Petra82 vindt dit leuk.
  2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Jumbo ligt er al heel het weekend uit. Site werkte goed tot gisteren... grrr heb tot 12:00 om te wijzigen

3. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ja, leuk boodschappen bezorgen. Ik ben over het algemeen tevreden over de appie. Wel eens dat er een artikel mist ook wel eens kattenvoer gekregen, maar we hebben al jaren geen kat meer. Mocht ik houden :confused:(lekker voor op een toastje misschien)
    Wel eens alvast een dure whiskey op de lijst gezet om een tijd te reserveren. Helemaal vergeten om de boodschappen aan te passen. Bezorger keek ook erg verbaasd:oops:
    Sindsdien zet ik er wekelijkse boodschappen op. Daar kan ik altijd wel wat mee.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.604
    8.353
    113
    Vrouw
    Ik probeer al drie dagen om mijn bestelling te wijzigen. Inloggen wil maar niet lukken. Niet omdat mijn gegevens niet kloppen maar omdat hij het inloggen niet laad. Zowel mobiel als via de site niet...

5. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ze hadden gisteren een of andere storing las ik en vanmorgen kreeg ik een smsje dat alles het weer doet? Ik kon mijn boodschappen nog aanpassen, maar uit ervaring dat het mis kan gaan niet gedaan haha..
    Heb je klantenservice al benaderd?

6. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik heb net mijn bestelling van a.s. vrijdag helemaal aangepast. Misschien ff updaten of opnieuw erop zetten?

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.604
    8.353
    113
    Vrouw
    Misschien check ik al drie dagen op de verkeerde tijden. Het is net eindelijk gelukt. Ik heb de app zelf niet geupdate, maar ik vermoed dat mijn telefoon dat automatisch gedaan heeft.

ps Ik heb de site net even gecheckt, die doet het nog steeds niet bij mij.

Deel Deze Pagina