Land van Jan Klaasen - bestaat dat eigenlijk nog wel? Maar verder anders gewoon een leuke (grote!) speeltuin met onder andere een draaimolen, een glijbaan, een wip en een schommel, want dat blijven voor mijn gevoel toch wel de favoriet. Voor de rest; eentje waar je na afloop een frietje/ijsje of iets kunt halen. Kinderen zijn mijn inziens al gauw tevreden. Ik zou zelf geen pretparken doen; veels te duur en de herinneringen zijn er voor de jongste toch nog niet.
Plaswijckpark Rotterdam Drievliet Den Haag Sprookjeshof Zuid-Laren (Drenthe) Koningin Julianatoren Apeldoorn
juliana toren in apeldoorn, Ben net terug met 2 meiden van 4 en 6. Was weer dikke pret. ( wij hebben een seizoenskaart)
ik hoor veel goede verhalen over irrland net over de duitse grens, het schijnt daar erg leuk te zijn en de entree is maar 5 euro. je mag er zelfs bbq. wij gaan er binnenkort ook een keer naar toe. op de website ziet het er ook leuk uit.
Het Linneaushof is echt een super aanrader. Het is de grootste speeltuin van Europa en ligt in Bennebroek. Anders even googlen. Je hebt er met mooi weer ook nog een groot waterspeeltuin bij. Verder: Sprookjes wonderland, Drievliet, Duinrell, Dolfinarium
Speelboerderij De Hooiberg in Bladel http://www.speelboerderij.nl/ Leuk binnen en buiten en consumpties zijn goed te betalen, mag je nl niet zelf meenemen.
Dan is Hullie veeeeeel leuker! Ongeveer 25 minuten rijden vanaf Eindhoven, maar echt.. Super daar! Hullie Speelboerderij
Idd sprookjeswonderland is ontzettend leuk voor beide leeftijden! Hebben hier zelf een abbo op. En niet duur.
Mijn zoontje heeft t nu nog over Plopsaland en dat is al 9 mnd geleden dat we daar waren. Ook weet hij nog muziek uit de Efteling van 2 mnd terug. Dus dat onthouden ze echt wel hoor. Land van Jan Klaassen bestaat idd nog en hoor ik ook veel positiefs over. Wonderland kalkar, drievliet, julianatoren, linneaushof, Efteling etc is allemaal erg leuk voor die leeftijd. Kabouterland exloo is ook leuk. Niet zo groot, maar wel erg leuk gemaakt met een leuk speeltuintje erbij.