Hallo dames, Wij beginnen binnenkort met onze eerste IUI. Ik vind het heel spannend en er komt veel op me af. Zou graag praten met mensen die ook binnenkort beginnen? Hopelijk kunnen we elkaar bijstaan! Liefs
Oh spannend he, Wij hebben vandaag te horen gekregen dat wij ook gaan beginnen met IUI alleen dan zonder hormonen omdat ik een nette cyclus heb. Moet wel pregnyl voor de eisprong zetten. Ik zit nu dus te wachten op m'n menstruatie en dan begint het al. Zo spannend.
Ik heb ook een nette cyclus maar ze wilde toch een klein beetje clomid doen, in de hoop dat wr iets meer kans is. Ik heb wel endometriose, maar niet op m'n eileiders ofzo Wanneer is jouw menstruatie? Heb je al prikinstructie gehad? Ik zie daar eeg tegenop om dat te doen! Hoe lang zijn jullie al bezig?
Ik zit nu op cyclusdag 28 dus kan elk moment ongesteld worden. Normale cyclus is ongeveer 28/30 dagen Prikinstructies krijg ik volgende week dinsdag. Wij zijn al 4,5 jaar bezig maar tussendoor is er diabetes ontdekt waardoor we een half jaar niet zwanger mochten raken. Inmiddels is de diabetes stabiel en zitten we voor dit jaar in ronde 8.
Haha ja hoor mag je vragen. Ik ben 33 en mijn vriend 38. Er tegen op zien doe ik nu nog niet, ben best positief. Na al die jaren geloof ik niet meer in een spontane zwangerschap dus voor mijn gevoel gaat het nu pas echt gebeuren en wordt het nu pas echt spannend. In totaal ben ik namelijk al langer bezig (vorige relatie ook 4,5 jaar geprobeerd) Tussendoor nog een paar jaar alleen geweest en 5 jaar geleden mijn grote liefde ontmoet. Dus bijna 9 jaar in totaal. Al tel ik die jaren met m'n ex niet echt meer mee.
He bah. :-; is best lang. Ik probeer ook positief te blijven, lees alleen wel weinig verhalen dat IUI succesvol is maar we gaan ervoor! Erg spannend allemaal!
Succes dames. Met Iui vergroot je de kans op zwangerschap. Bij ons heeft dit niet geholpen.. maar ken in mijn omgeving drie iui baby's... dus het kan zeker. (Bij ons nu een icsi wondertje onderweg) Nogmaals succes!
Wel geloven in iui hoor. Ik heb 3 collega's met een kleintje via iui. En 1 van hen is zwanger van nr 2 nu! Succes!!
Ja, ik meld me Wij zijn bijna 2,5 jaar bezig. Twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (rechter eileider verwijderd) en sindsdien is er geen zwangerschap meer geweest. Ik heb ondertussen een keer een HSG gehad om de doorgankelijkheid van mijn ene eileider te testen en dat was prima. Mijn cyclus is verder ook netjes en met mijn vriend is ook alles oké. Vooralsnog is er geen oorzaak gevonden bij ons. Een dezer dagen verwacht ik mijn menstruatie en dan mag ik starten met spuiten. Ik vind het ontzettend spannend!
Wat leuk dat je meekletst! Zal ik een besloten club maken? Kunnen we misschien iets openhartiger praten als je dat leuk vindt?