Ik vroeg me af welk kindje/baby net als onze Dirk flapoortjes heeft. Wat vinden jullie ervan? Willen jullie er in de toekomst wat aan laten doen, of vinden jullie het wel prima. Het kan natuurlijk ook nog dat het kindje zelf er iets aan wil laten doen, als het ouder is. Even nieuwsgierig hoe jullie erin staan. groetjes
ja wat heet flapoortjes, Daan heeft het een klein beetje denk ik, maar ik vind m mooi zoals hij is, zou het niet anders willen. Denk ook dat als je er iets aan zou laten doen je een verkeerde boodschap naar je kind uit zou stralen, dat hij niet goed is zoals hij is en dat het alleen maar om het uiterlijk draait.. maar misschien heeft jouw zoontje vele ergere flapoortjes? ik vind het bij Daan namelijk wel meevallen..
Nou ik vind het hem ook wel schattig staan moet ik zeggen. Het hoort bij hem. Vandaag begon een vriendin erover en begon over operatie, toe dacht ik. Nou dat weet ik nog niet zo. Als hij dat zelf zou willen oke, maar ik vind het wel eigenwijs. En eigenwijs is ook wij he. haha In japan zelfs zien ze het als rijkdom. Wel leuk om even aan te halen.
Mijn man heeft best flaporen en heeft altijd geroepen dat wanneer ons kindje flapoortjes zou hebben, hij een operatie zou krijgen. Hij is er zelf vaak mee gepest en dat wilde hij niet voor ons kindje. Nu heeft ons kindje helemaal geen flapoortjes, maar ik snap mijn man zijn standpunt wel goed. (hij heet ook nog tooren, dus dat rijmt ook nog eens zo lekker)
Is moeilijk ja. Ik ben zelf op mijn 15e geopereerd aan mijn flaporen en heb altijd geroepen dat ik het liever veel eerder had gewild ( ben er erg mee gepest ) en dat als ik een kind zou krijgen met flappers ik ze zou laten opereren. Mijn vriend heeft nog steeds flaporen ( en nog grote oren ook ) en die heeft altijd van zich afgebeten als ze hem ermee pesten toen hij jonger was. Dus nu ik een kind heb met hele lichte flappers denk ik toch ook dat ik zou wachten tot ze zelf de keuze kan maken. Misschien zit ze er zelf niet mee. Groetjes Debby
Kai heeft ook flapoortjes....nou eentje....ik vind t schattig...en maak me dr ook niet druk om...als hij t zou willen laten opereren zou ik t goed vinden maar alleen als hij t zelf wil....
Ik zou het lekker afwachten hoor. Mijn dochter had ook van die leuke flapoortjes als baby, maar met ouder worden is het echt al een stuk minder geworden. Ze is nu bijna 5 jaar en je ziet het bijna niet meer. Maar bij haar in de klas zit een jongetje die heeft het heel erg, heeft van dat lange moderne lange blonde haar. Vind het eerlijk gezegd erg leuk staan.
youame heeft het ook alleen de boven kant staan naar buiten toe zeg maar we hebben over 2 weken gesprek en dan krijgen we te hren wanneer ze geholpen wordt ze word nu al gepest vandaar + ze is met een hazenlipje geboren vandaar dat we het doen
Mijn vader had vroeger ook flappers, maar die zijn halverwege de puberteit uit zichzelf weer goed gegroeid. Dat kan dus ook nog. Maar het ligt er denk ik een beetje aan hoe erg ze flappen of je er wat aan laat doen of niet. Als je kind er mee gepest gaat worden, zou ik het wel overwegen om recht te laten zetten.
Mijn man heeft ook flappers, en er totaal geen problemen mee en ook vroeger niet. Als mijn dochter ze had gehad had ik haar daar echt niet aan laten opereren, alleen als ze er zelf mee kwam.
lovely door leeftijds genootjes en oudere kinderen ze willen niet met der spelen omdat ze er raar uitziet ze word weg geduwd ze mag niet mee doen op de glijbaan enz in het zwembad lopen ze om haar heen of ze rennen naar der toe en duwen haar expres om
\ Oh god, ik heb geen ervaring met flapoortjes maar als ik dit lees dan krijg ik al de moordneigingen. Lijkt me verschrikkelijk als er zo met je kind wordt omgegaan. Wat kunnen kinderen toch hard zijn. Ik zou ook deze keuze maken als flaporen hier het geval zouden zijn en mijn zoontje ermee gepest zou worden. Het schijnt geen heftige ingreep te zijn dus waarom niet.
Tsjee dat meen je niet... pff dat lijkt me ook onwijs moeilijk! Als K. last ervan zou hebben zou ik het ook laten verhelpen hoor... het is al wat kiwi zegt, het is een kleine ingreep wat zoveel ''leed'' kan besparen! Je hebt groot gelijk Marline... pff lijkt me ook dat je je dan zo machteloos voelt? Zei het vanmiddag nog tegen mijn moeder, volgens mij als K. gepest zou worden zou ik dat andere kind wel wat aan kunnen doen haha
Oh mijn god, wat kunnen kinderen gemeen zijn . Jeetje wat zal jouw hart breken als je dit ziet/hoort. Wat ontzettend zielig voor je kleine meisje zeg..
idd meiden het breekt mijn hart als ze nu al niet gepest werd zou ik ook wachten tot ze zelf een keuze kon maken ze is immers al 4x geopereerd vindt dat ook erg moeilijk ze moet nog vaker maar omdat ze nu al gepest wordt wil ik het liever voor zijn
@ marline; als ik dat zo lees dan breekt mijn hart zelfs voor jou en jouw kleine meisje dat lijkt me ook echt verschrikkelijk, mijn god je kindje(s) is(zijn) toch het allermooiste was er is en als anderen dan zo doen tegen je kleintje(s).... 2.5jr nog maar zeg.. ik vind je kleine meid gewoon een mooi meisje! kut kinderen zijn dat ook zeg bah in zo'n situatie zou ik er ook voor kiezen om mn kindje te laten opereren, denk ik. aan de andere kant, sommige kinderen hebben altijd wel een reden om iemand te pesten
mijn schoonvader heeft grote oren en ook flaporen. wij zeiden tijdens de zwangerschap dat als tygo flaporen zou hebben dat we er wat aan lieten doen. kinderen kunnen zo vreselijk grof en hard tegen elkaar zijn! aan de ene kant vind ik dat een kind is zoals ie is.. enn later kan hij of zij zelf de keuze maken maar aan de andere kant zouden we het ook willen voorkomen i.v.m pesten e.d. omdat het een relatief kleine ingreep is! tygo heeft geen flapoortjes ofzo maar ik vind het altijd moeilijk om er wat over te zeggen... zoals shedevil zegt.. kinderen vinden altijd wel wat om over te pesten!
ik weet niet of ik het zou doen als Kai gepest werd....ik denk ook dat als het niet de oren zijn, dan zij het wel grote voeten of sproetjes, een bril...of weet ik veel.... Mijn dochter is op de oude school heel lang echt heel erg gepest omdat ze heel slim was....tja....dat kan je ook niet operatief weg halen... begrijp me niet verkeerd hoor...ik begrijp t ook van mensen die het wel laten doen, maar ik zie ht nut er niet echt van in... er is nl altijd wel wat te pesten..:s
Ik wilde er ook nog aan toevoegen, dat wat je ook je kindje moet mee geven heel veel zelfvertrouwen, haar of hem laten zien hoe mooi en slim ze/hij wel is! En dat iedereen wel iets heeft wat ze minder mooi vinden. En dat die kindjes ws zelf héél onzeker zijn! Ik ben zelf ook heel erg gepest, en waarvoor? Tja, omdat ik makkelijke prooi was. Verder geen aparte dingen ofzo. Op 'n gegeven moment na alles geprobeerd te hebben, ben ik ze gewoon keihard gaan negeren. Toen was de lol er snel vanaf... Had ik dat maar 10 jr eerder gedaan Hihi 2,5jr is alleen zo jong en ze is nog zo'n ukkie, blijf 't ongelooflijk vinden dat ze zo'n jong kindje pesten. Mss eens met die ouders gaan praten ofzo?