Irritatie factortje

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    "Wij hadden afgesproken dat u vandaag aan onze tuin zou werken. Omdat u niet bent op komen dagen en ook niks heeft laten horen, ontbinden wij hierbij de afspraak. U kunt binnen 24 uur uw materiaal ophalen."

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Herkenbaar hoor! Zo ben ik zelf ook. Pfff niet de zakelijkheid van mijn pa geërfd zeg maar haha.

3. wachtend

Deze ga ik even onthouden erg netjes dus mochten we vandaag niets horen dan is het dat bericht.
    Btw 50 m2 afgraven in 3 uur kan niet he? + de stenen en alles eruit?

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Weet natuurlijk niet hoe jullie afspraak is en dat hij niets laat horen terwijl je contact probeert te maken is raar. Maar bedoelde die niet gewoon maandag... Niet alle zelfstandige werken ook in de weekenden.

Zou het even afwachten en het is raar dat hij niet even reageert op een telefoontje of sms.

Snap je frustratie zeker weten, vroeg op de hele tijd zitten en wachten grrrrrr.

5. wachtend

Hij is gister nog de graafmachine komen brengen (was hij ook 2 uur te laat) en toen zei hij dat hij er morgen tussen 07:30 a 08:00 uur zou zijn dus dan neem ik aan dat dat vandaag is ;)
    Ik zit ook al te denken bedoeld hij vanavond? Maar in 3 uur tijd een hele tuin afgraven lijkt mij ook niet kunnen!

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Dat gaat hem niet meer worden in 3 uur tijd......kan ik niet tegen als mensen zich niet aan de afspraak houden,bah!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Van mij had hij ook al lang een bericht gehad dat hij zijn spullen kan komen halen en de opdracht naar iemand anders gaat.
    Afspraak = afspraak.

Succes

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Nou ja als hij half 8, 8 uur heeft gezegd kan het ook nog vanavond zijn maar het is wel raar dat hij geen telefoon opneemt.
    Ik zou afwachten wat de reden is en daar naar handelen niet nu bij voorbaat als je niet weet wat er aan de hand is.

9. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Als hij zijn afspraak niet nakomt, hoef jij je toch ook niet aan de afspraak te houden dat hij de tuin komt doen?

Ik had hem een mail gestuurd waarin ik had gezet dat als hij binnen x uur niet van zich had laten horen, ik de samenwerking (of iets in die trant) zou ontbinden. Dan had ik na die x uur ook daadwerkelijk een mail gestuurd dat bij deze de afspraak ontbonden is, en dat hij x uur of x aantal dagen de tijd heeft om zijn spullen op te halen.

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik zou ook echt balen als een stekker!
    Nog steeds niets vernomen?

11. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    En nog niks gehoord van je tuinman... Ik zou ook erg geirriteerd zijn.
    Ben zelf een vrouw van de klok zeg maar.

12. wachtend

Nog steeds helemaal niets vernomen of gezien van die man.
    Ik ben gewoon echt net stomheid geslagen dat iemand zoiets zou doen!

13. bizar...

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Die zou van mij geen cent krijgen...

Mondeling of niet... Daaaag!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou inderdaad - afspraak is afspraak. Ik zou hem ook geen cent meer geven en als het in mijn macht lag, ging ik die spullen wel bij hem afleveren met de hartelijke groetjes van de wel-productieve-mensen. Jeetje mina...

16. wachtend

Nou het vervolg zoals we al zelf dachten.
    Meneer had gisteravond een feest wat behoorlijk uit de hand is gelopen en is bij iemand anders op de bank in slaap gevallen en werd pas om half 4 wakker!

Ik ben heel boos op hem geworden dat dit geen afspraken zijn en dat hij echt werkelijk te ver is gegaan dat wij buiten boos ook ontzettend ongerust waren of er niet wat ergs was gebeurt en dat wij hier in de tuin zitten met een graafmachine van meneer!

Hij bood 1000x zijn excuus aan dat dit echt te erg was voor woorden. Waar wij natuurlijk geen moer mee kunnen dus heb hem gevraagd hoe hij dacht dit te gaan oplossen. Maandagochtend gaat hij hier beginnen en eind van de week hebben wij onze tuin was zijn antwoord. Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat als hij het maandag weer verknald dat wij hem in gebreke gaan stellen en hij de order kwijtraakt. Daar schrok hij wel van. Dus nu a.s. maandag afwachten!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zoiets had mijn collega ook. Geloof met een stucadoor of schilder.
    Ook niet op komen dagen. Ze was compleet over de zeik.
    De dag erna werden ze gebeld dat de beste man met spoed was opgenomen. Iets met z'n hart geloof ik.
    Ik zou de reden dus wel even afwachten. Is het niks ernstigs, waardoor hij niet kon bellen zou ik hem in gebreke stellen.

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dat noem ik geen 'geldige' reden.. Mag hopen dat hij wel eventueel een 'korting' toepast?

19. wachtend

Wij gaan nu kijken wat er verder gebeurt maar geloof dat hij flink geschrokken is door dit alles en dat mag ook!

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wat een onprofessionele instelling zeg. Die zou echt ook maandag niet hoeven te komen. Ik vind je nog coulant, als je als zelfstandige niet eens rekening kan houden met je broodwinning ... Blijkbaar is het dan niet belangrijk genoeg en hoeft hij echt mijn centen niet te ontvangen.

Het schept geen vertrouwen ...

Deel Deze Pagina