Irritatie factortje

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dat heb ik hem inderdaad ook gezegd en dat ik echt laaiend ben! Hij krijgt van mij nog 1 kans (ook omdat we anders weer en nog langer in de ellende zitten) maar als hij het maandag weer verkloot dan gaan we toch op zoek naar een ander.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Whahaha ik dacht al dat ie de avond ervoor de bloemetjes had buitengezet of zo. :D

Nou ja, goed dat ie schrok. Dan komt het misschien aan en gaat ie deze week zijn best doen voor je.

Sowieso raar... Als je een afspraak hebt om half 8 's ochtends, om met een graafmachine in iemands tuin te gaan graven, dan ga je je toch niet klem zuipen de avond van tevoren? Sowieso weet je, dat je dan een probleem hebt de volgende ochtend. En daarnaast ben je nog gewoon onder invloed! Dus dan is het niet verantwoord om een graafmachine te bedienen!

3. wachtend

Ja voelde mij ook echt een moeder net hoor toen ik hem terecht sprak haha. Hij zei al ik ga er alles aan doen om dit recht te zetten mevrouw wantik heb al zolang mijn bedrijfje dat wil ik niet op het spel zetten. Schijnbaar slaapt hij maar4 uur per nacht en wil hij niemand tekort doen dus werkt eigenlijk alle dagen. En tja na het feestje ging het licht uit... Begrijpelijk maar we doen wel zaken met hem dus heb hem ook gezegd dat hij dan de weekenden vrij moet nemen om zijn ding te doen en dat we het heus niet erg hadden gevonden om 2 weken of wat langer hadden moeten wachten maar dat dat een stuk proffesioneler overkomt dan dit.

4. wachtend

Nou kijken of het vandaag gaat lukken en hij 1 uberhaupt komt en 2 op tijd is ;)

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou die staat er wel denk ik. :)

6. wachtend

He better be!!! ;) Neeik heb nu ook mijn man en kinderen laten liggen zei al ik sta wel op blijven jullie lekker liggen want als er dan gewacht moet worden dan wacht er maar 1 ipv 4!

7. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Succes ermee!
    Was er al klaar mee geweest. Maar snap ook wel dat je niet nog langer in de rotzooi wil zitten.

8. wachtend

Ik zal maar geen foto uploaden van de tuin die wenu hebben maar doordat we zelf al 7 KUB hadden afgegraven hadden we ineens een vijver in de tuin (door die stortregen van 2 weken terug) en met een bijna 3 jarige bengel is dat niet echt handig. In het minst erge geval komt hij met natte en vooral modderige kleren binnen maar in het ergste geval! Brr daar wil ik niet aan denken! Dus die tuin moest gewoon zo snel mogelijk weer dicht.

Het is nu ook echt zijn laatste kans en dat weet hij hopelijk nu ook heel goed dan kunnen wij aan het eind van de week lekker zitten in onze nieuw aangelegde tuin.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Succes! Ik ben benieuwd. Ik meig te denken, dat het wel goed komt. Dat ie echt is geschrokken. En ook van jouw reactie. Dat hij ook inziet wie hij v0or zich heeft en dat jij het niet zomaar over je kant laat gaan.

10. wachtend

Daar hoop ik ook op :D Ben ook nog steeds best link dat hij ons zo heeft laten zitten! Nu ook de kinderen maar even laten slapen, zaterdag wilde ik alles klaar hebben voor die man nu denk ik de groeten ook wij hebben een gezin.

11. wachtend

07:55 uur en hij is er.... Het heeft indruk gemaakt!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooi!! ;)

13. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wauw; Dat hij er is, zonder kater... Veel succes en hoop dat jullie een prachtige tuin krijgen.

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Super! Nou voor straf een bakje koffie minder ;)

15. wachtend

Het lullige is dat het nu zeikt van de regen en afgelopen zaterdag was het droog.... Ik zeg hij word goed gestraft :D

16. mumija

mumija Niet meer actief

Hahaha...ja; laat hem maar lekker kruipen door de blubber..:D:D;)

17. wachtend

Hij werkt wel heel hard.... Geloof dat hij wat goed te maken heeft :D
    Alle stenen zijn er al uit in 2 uur tijd :$

Hij is ook nog eens in zijn eentje terwijl hij zaterdag met 2 zou komen....tja.....

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dan denk ik dat ie goed boet voor zijn miskleum. Ik hoop dat je ook niet meer boos bent. ;) Me dunkt dat ie zijn fout goedgemaakt heeft, toch?

19. Janna

Janna Fanatiek lid

Waar waren die andere twee zaterdag dan?! En vroegen die zich niet af waar hij was?! :(

Maar goed, fijn dat er nu beweging is in je tuin! :D

20. wachtend

Nee ben niet meer boos hoor heb hem koffie aangeboden hoor :D

Deel Deze Pagina