Irritatie factortje

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Schijnbaar hadden ze met z'n allen een feest dus tja.... Allemaal zo lam als een balletje ;)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wist ik wel ;) Je bent gewoon een schat. :D

3. wachtend

Hij heeft zijn excuus aangeboden en heeft het nu goed gemaakt dus dan blijf ik er ook niet in hangen. Daar los je niks mee op ;)

En een schat....mwah soms hoor maar niet doorvertellen ;)

4. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Tuin leeg is, zeker met een graafmachine erbij, niet zoveel werk. Hier was van het voorjaar de tuin in 3 kwartier leeg, geen tegels, wel een boom.
    Aanleg kost veel meer tijd.
    Goed dat hij er nu is. Ga je nog een korting bedingen voor het gedoe dat je gehad hebt door hem? Als hij 6 dagen per week werkt, heeft ie centen zat.

5. wachtend

Neega geen korting bedingen ieder mens maakt fouten zo ook hij! En ben al blij dat hij vandaag door te schuiven in zijn plannen wij geen vijver meer hebben.

Ja het was heel lullig en ja ik was heel boos maar hij doet er nu alles aan om onze tuin voor het weekend af te krijgen. (Was al een stuk afgegraven door ons en door de regenval lag er zowat een vijver) zodat zoon weer veilig in de tuin kan spelen.

6. wachtend

Het gaat super met de tuin, gister alles afgegraven, vandaag nog smiddags een klein deel gedaan aan het afgraven en om half 7 kwamen ze terug om het puin en zand te storten.

Al met al dus geen drama's meer maar hopelijk niet teveel regen ook anders word straten wat lastiger!

We houden goede moed en hopelijk kan ik vrijdagavond lekker genieten van mijn aangelegde tuintje met een lekker glas wijn in mijn hand ;)

Deel Deze Pagina