Even een vraagje, Weet iemand ofdat ik ergens muurverf kan kopen in minder dan 1 liter. Voor op de babykamer willen we een boom op de muur schilderen. Ik heb nu net 1 liter voor de stam en takken gekocht, maar dat is bij de Gamma en de Praxis allebei de minimale hoeveelheid voor muurverf. Voor de blaadjes wordt een liter wel heel veel, (moet 2 limegroen tinten en 2 turq.blauw tinten) dus dat zou 4 liter zijn waarvan ik er in totaal maar 1 zou gebruiken) een beetje zonde. Dus weet iemand dat? Anders iemand in de regio Venray misschien nog wat restjes verf of behang in deze kleuren liggen die ik mag hebben/overnemen? Er zijn inderdaad wel zijdeglazen etc. te koop in kleine blikjes, maar dat gaat bladeren op de muur. Ik hoor graag jullie tips.
Van sommige verfmerken (bvb levis) heb je staaltjes om op je muur te testen. daar kan je meestal een redelijk opervlak mee schilderen misschien kan je het oplossen door die staaltjes te nemen?
Bij de praxis kan je dat kopen, je zegt hoeveel je nodig hebt en welke kleur en dan maken ze dat en doen dat in een kleiner emmertje Tip: neem flexa, ietsje duurder maar ik heb mijn lesje nu wel geleerd sinds afgelopen zondag....goedkoop is duurkoop. ( had een goedkoper merk en na 3 lagen op de muur zag het er nog niet uit, toen een emmer flexa laten mengen en hoppakee, 1 laag was genoeg )
Jammer dat je niet in de buurt woont anders mocht je het zo komen ophalen. De meeste kans heb je door goed rond te vragen bij familie en kennissen. Heb je facebook?