3de dag

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door xprincessx, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje gaat altijd op de Maandag naar een tante van zijn vader een dagje en hij gaat altijd op de Vrijdag naar het medisch kinderdagverblijf. Nu willen ze dat ie ook op de Woensdag naar het medisch kinderdagverblijf moet. Ik vindt dit maar niks dat ie 3 dagen ergens anders is. Herkent iemand dit ? En viel het uiteindelijk mee ? En hoeveel dagen ging jullie kindje met 8 maanden al naar oppas/kinderdagverblijf ?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier gaat hij ook geregeld 3 dagen per week naar oma of gastouder, gemiddeld dan, want ik werk onregelmatig dus hij is ook wel eens het weekend gewoon thuis, maar dan ben ik aan het werk.
    Als ik de weekenden altijd vrij zou zijn dan zou ik 3 dagen door weeks wel een mooi aantal vinden. Nu werk ik om het weekend, dus als mijn zoontje door de weeks ook wel eens 3 dagen naar de oppas moet vind ik dat best veel, maar dat is dus omdat ik dan ook dagen in het weekend mis. :)

3. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik vond/vind 3 dagen per week zonder mijn kind werken altijd precies goed. Maar ik herken je gevoel...liefst had ik ze gewoon thuis. Kan hij niet naar het mkdv op de dag dat die tante oppast?

Deel Deze Pagina