Wat is dit? Indalingsweeen of hare buiken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik had gisteravond ineens zo`n buikpijn leken wel harde buiken of weeen.. weet niet precies hoe het voelt.. :oops:

Giga zeurende ongesteldheidsbuikpijn! auwiee :cry: en dan ineens werd m`n buik hard endat begon onderin en trok zo langs de zijkant door naar boven.. paar keer zaten er 4 min tussen maar later geen regelmaat meer, maar deed wel zeer. echt een heel trekkend gevoel.

Toen lag ik in bed voelde ik ons ukkie alleen mar onderin! :confused: onder m`n navel terwijl het half ingedaald was en ik het alleen boven in bij de voetjes voelde.. Nu ga ik denken.. het is toch niet weer gedraaid? Als ons ukkie beweegd doet het ook zoo verschrikkelijk zeer!
    Iemand een idee? :rolleyes:

Nu is het errug rustig.. en voel ik het ook wel weer bovenin. gewoon lekker druk zoals altijd. Was vanacht enorm druk..

Sorry voor het lange verhaal maar graag een reactie wat dit nu kan zijn..
    Voorweeen? Indalingsweeen? Word er een beetje onzeker van.

Groetjes Danielle

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj danielle

ik denk dat het indd indalingsween zijn geweest of oefenween.
    je baarmoeder is zich goed aan het voorbereiden ;)

waar voel je de pijn als je kleintje aan het bewegen is? in je liezen bij je schaambotje?

als je het echt niet vertrouwt kan je natuurlijk ook altijd de vsk bellen.

Liefs xx Marije
    Mede december mama ;) haha

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey hoi :)

Ik dacht wel idd dat het iets van dat was.. maar zeker weten doe ik het niet :p beetje onzeker..

Naast me navel voelde ik het heel erg bewegen vanacht, terwijl het altijd boven in is geweest de laatste paar weken.. Gewoon alles doet onderin pijn. Denk ook wel een beetje de banden.. Voelde het idd ook bij m`n vagina.. heel vreemd haha, nu voelt het wel weer redelijk normaal in m`n buik, maar de bewegingen van m`n ukkie doen wel zeer onderin! pff

Bedankt voor je antwoord ;) Liefs Danielle

4. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    de laatste lootjes... :thumup:

Deel Deze Pagina