Zou het nog eens lente/zomer worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zucht...de kinderen zijn aan het buiten spelen: Spijkerbroek aan, trui, winterjas...

En dat op 1 juni!

Ik heb net mijn kledingkast eens onderworpen aan een kritische blik en was net aan het kijken voor zomerkleding...maar ik ben er nog helemaal niet voor in de stemming!

Oh jeetje....wat ben ik toe aan zon en warmte :)

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo anders ik wel! Gisteren was het zo lekker al, ondanks de stevige wind. Ik kreeg echt letterlijk energie van de zon en warmte! En vandaag... Zitten we weer met lange mouwen, ik zelfs een sjaaltje om, ik vind het maar wat fris!
    Ik zei vorige week zelfs tegen m'n man dat ik het gewoon merk aan m'n stemming, ik heb nergens zin in en sjok maar een beetje voor m'n gevoel. Gek eigenlijk dat het weer zo'n invloed op iemand kan hebben.

Als ik de berichten mag geloven wordt het volgende week weer wat beter, een graad of 21 ofzo. Heerlijk!

3. tuc

tuc Niet meer actief

ja einde van de zomer straks tot in oktober ofzo, wanneer we het allemaal weer zat zijn

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    12 graden vandaag:x

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Pff er was hier 16 graden en af en toe zon voorspeld. Maar 't is grauw en er zit een koude wind. Ben het echt wel beu nu hoor.

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Volgens mij word het eind volgende week beter:D
    Maar eerst zien/voelen en dan pas geloven..

7. 2jees

2jees Niet meer actief

hier 10 graden...

Niet veel aan met die wind maar gelukkig hebben we het niet zelf voor het kiezen ;) dat zou ook niet goed komen.

Ik vind de zon ook zo heerlijk, lekker erop uit, nu zo kil met de kleintjes!!

Heb nu weer korte mouwen aan, wisselend, vandaag is dat weer te koud. Maar om nou steeds laarzen en een trui aan te doen wil ook niet echt.

Nieuwe zomerkleren shop ik (nog) niet, misschien komt er wel geen zomer dit jaar!?

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Gisteren met strapless topje en spijkerbroek heerlijk in de zon gezeten aan het water in Artis. Vandaag met trui en jas aan met zeer weinig zonnestralen in het bos gewandeld. Ik vind het nogal veranderlijk...

Morgen en de rest van de week wordt het iig wel beter hier!
    Maar dit is de slechtste lente ooit die ik me kan herinneren. Ik heb normaal geen last van een winterdepressie, maar begin nu echt te begrijpen dat langdurig te weinig zonlicht zeer negatief kan werken op de stemming.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou echt wel dat het invloed is op mijn stemming!

Ben gister lekker met de kids naar het centrum geweest, lekker met ze rond gelopen, ijsje gegeten op het terras. Hun lekker buiten spelen en ik lekker met een boekje in de tuin.

En nu....hang ik letterlijk aan tafel met mijn laptop. Nergens zin in, de wasmand puilt uit en ik kan me nergens aan toe zetten....:)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Niet zo negatief, volgende week de hele week zonnig en droog en einde van de week 25 graden!

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee nooit meer, het blijft voor altijd HERFST.

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik begin me ook lichtelijk aan zorgen te maken. Gisteren nog met een vriendin over gepraat. Wij hebben beiden last van het snelle donker worden in de winter. Toos energieloos is er niets tegen. Wij laden dus dan ook altijd ontzettend op in de zomer met een lekker zonnetje op ons hoofd. In die maanden denken we dan ook helemaal niet aan de naderende winter, maar nu... Hopelijk komt het nog goed, want volgens mij kan inmiddels iedereen het wel heel erg goed gebruiken.

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Lente, wat is dat?

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gisteren heb ik even zonder jas buiten gestaan. :) Even m'n klas naar buiten 'gegooid'. Dat was wel lekker hoor! Alleen vond ik het achterin de middag alweer erg fris, door de wind.
    Maar ik houd hoop. Zeker voor de schoolreis komende week!

15. knap

knap Niet meer actief

Net terug met dochter en heb mojn .oeders sjaal omgedaan bij mijn dochter vond het voor haar te koud op de brommer. En vond het zelf ook koud we hadden idd ook onze winter jassen aan. Klinkt leuk volgende week wat beter weer... naar buiten met die handel eindelijk de zomer kleren aan doen bij de kinderen vooral die leuke jurk. Die dochter lief van de week heeft gekregen van oma en haar nieuwe fietsje...

16. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Wie baalt er niet van het weer?!
    Maar met klagen word het niet beter;)
    Volgende week schijnt het inderdaad even beter te worden.
    Maar ik had wat gelezen in de telegraaf en daar gaan heel weinig mensen blij van worden over komende zomer...
    Dus lekker genieten van het vooruitzicht dat het volgende week goed komt!

17. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Sprak van de week iemand bij de dokter die vertelde dat er op de radio was dat het de hele zomer ver onder de gemiddelde temperaturen zou blijven.. Ach, ik geloof er niet in.. Soms kunnen ze een dag van tevoren nog geen goede voorspelling geven, dus laten we hoop houden! :D Voorspellingen lijken i.e.g. goed voor volgende week! :cool:

18. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Haha... :D

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    :p

Na een dag kou kleumen, is er nu opeens een blauwe lucht met zon!

Ach en over die voorspellingen: ze roepen ook elk jaar dat de elfstedentocht nu écht doorgaat....

20. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier schijnt al de hele dag de zon hoor. Ben vanmiddag gaan shoppen in de stad, maar had echt geen winterjas nodig.

En zie hier alle kids zonder jas buiten spelen.

Deel Deze Pagina