Irritatie van buurvrouw omdat kids vroeg wakker zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door muisje14, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dan weet hij vast wel wat wij voelen :) ;) zo en nu op bed :D

2. adi

adi Niet meer actief

hahahahah lig helemaal in een deuk hier :D
    truste!

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    truste :)
    niet in je broek doen hoor :(

4. adi

adi Niet meer actief

wat? dat trilding? :$:D

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nee pisse omdat je in een deuk ligt :$

dat trilding hou ik je niet op tegen ;) good luck

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dat gaat niet altijd op hoor! Al gaat mijn dochter om 10 uur na bed, die is om kwart pcwr 6 wakker.. ;)

Ts; ga dan gewoon na beneden en kleed je wat later aan..

7. urmylove

urmylove Niet meer actief

Wat voor oordopjes gebruik jij?

Hier een man die snurkt, maar wil wel straks mijn baby horen ;)

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Same here!!! Ik zou op zn zachtst gezegd 'not amused' zijn.
    Mijn kleine was altijd een uitslaper,sinds kort niet meer. Hij wordt wakker van zn papa om 5 uur en doordat t vroeg licht is. Maar no way dat hij herrie gaat maken. We hebben met hem afgesproken dat hij s ochtends tot hij naar school moet bij mij mag liggen en gaat altijd weer lekker slapen tot mijn wekker gaat.

Wij hebben gelukkignooit last van onze buren,terwijl die toch 2 kids hebben. Zij hebben denk ik ook geen last van ons, anders zouden we t wel horen denk ik. Zo zijn ze wel.
    Ik vind het echt onzin dat met kinderen iedereen daar ineens begrip voor moet hebben. Je kan je kinderen echt wel leren rustig te doen.

En als iemand tegen mij gaat zeggen om maar eerder te gaan slapen heb je mooi ruzie;) no way dat ik me dat zou laten zeggen.
    Samen naar een oplossing zoeken lijkt mij het beste.

9. toevallig heb ik hier 2 kinderen die ook wat later naar bed gaan, en ook als het heerlijk weer is lekker buiten zijn.
    Alleen heeft de jongste hier een enorm volume wat ze ook altijd goed gebruikt, ik heb al vanaf het moment dat ze kon praten geroepen dat het ook minder hard kan, maar in haar speelplezier, gilt ze het soms uit...tja helaas voor de buren, maar ik kan niet meer doen dan waarschuwen maar dat ga ik echt geen 2000 x per dag/avond doen...
    het is wel een kind, en daar zit geen knop op die je om kan zetten als de buren het graag wat zachter willen...en geloof me dat ik het zelf ook vaak genoeg zachter wil ;)

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.321
    16.714
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind TS wel heel erg hard met haar oordeel over de buurvrouw.Het is een zeikwijf een trut ed.Klinkt allemaal lekker aso en zegt behoorlijk wat over de TS.
    Alles gaat over de whats up en als de buurvrouw aangeeft onder 4 ogen te willen praten dan wordt het direct van tafel geveegd omdat ze toch overal over zeikt (zijn bewoordingen TS).
    Ze opent er wel een heel topic over omdat ze van iedereen wilt horen dat de buurvrouw een zeikerd is bla bla bla.Ze zou ook eens bij zichzelf ten raden kunnen gaan.Want de buren hebben last van je kinderen dus er zal wel degelijk een probleem zijn.Isoleren wilt ze niet want dit kost teveel geld??
    Op gespannen voet met je buren leven en ze lekker afkraken kost uiteindelijk al je levensgenot en energie maar dit is wschl iets wat de TS wel prettig vind want in haar beleving heeft zij het bij het rechte eind en de rest kan stikken.
    Ik heb te doen met je buurvrouw moet ik zeggen.Je moet je schamen om zo over mensen te praten.Het zegt heel veel over jezelf en hoe negatief jezelf in het leven staat.Waar er 2 vechten hebben 2 schuld.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.321
    16.714
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Helemaal mee eens!!
    idd dat ze je gaan vertellen om eerder te slapen.Zou helemaal mooi worden haha.
    Een cursus positief opvoeden is misschien meer iets voor de TS.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo'n antwoord krijg je dan van mij denk ik:D hahaha

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    of zoiets:D(en nu niet allemaal deze plaatjes te letterlijk nemen aub)

14. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De reacties hier zijn ook niet alles... Komt een beetje over alsof je zelf opgekropte frustraties wilt uiten...weet niet welk bericht ik erger vind.. Van ts of deze laatste... Gezellig weer!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #95 BuffySummers, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    Never mind;)

16. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik doelde op Anouk niet op die plaatjes... De reacties kwamen snel daar achteraan :)

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.321
    16.714
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat zeg ik dan verkeerd??
    Ben toch wel benieuwd moet ik zeggen.

18. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou je berichtjes kwamen nogal BOT over..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    oke mijn fout:)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Makkelijk praten als je zelf niet in dezelfde situatie zit

Ik denk dat van beide kanten consessies moeten komen.

Buurvrouw doet maar oordoppen in en TS zal de kinderen toch langer "stil"moeten proberen te houden.

Ik heb ook oordoppen en die werken hel goed. Mijn man snurkt niet maar ik houd van helemaal geen geluid.

Geluiden van ver ( dus een kind dat roept) hoor je wel. Zo werken oordoppen namelijk ;).

Deel Deze Pagina