Ook ik ben het hier mee eens! Vreselijk, als mijn vriend zo zou doen zou ik daar pas echt ruzie voor over hebben... Vind echt dat je niet moet gaan zeulen met een kind dat koorts heeft en zich daarbij lamlendig voelt... Ben benieuwd wat je doet/hebt gedaan...
Nou, heb er ook een flinke ruzie voor over gehad hoor, doei, hij gaat echt niet zo kinderachtig lopen doen. Bij mij lukt dat gelukkig niet. We zijn (uiteraard) niet gegaan. Mayron is nog steeds ziek en ligt nu lekker te slapen. Vriendlief slaapt een nachtje bij zijn moeder. Was er echt even klaar mee. Nu de hele tijd sorry zeggen, maar daar heb ik nu even geen boodschap aan.
goed zo meid! Mama's voelen zich gewoon niet prettig om hun zieke kindje alleen te laten. Is het omdat ikm oet werken en is mijn man er bij dan is het anders maar voor een etentje nee daar zou ik niet voor weg gaan. Kleuterniveau is not done.
Jeetje, ik zou ook flink pissig zijn als mijn man zo idioot zou doen.....wat een aansteller zeg!:x Wat een moeilijk gedoe zeg, het zou toch gewoon heel simpel moeten zijn. Ziek kind = thuis blijven.....jammer van dat etentje dan, er komen wel weer meer momenten toch?
Goed hoor dat je voet bij stuk heb gehouden! Ben benieuwd wat zijn moeder zegt als hij de rede verteld waarom hij vannacht bij haar slaapt! Denk toch wel als oma zijnde ze hem ook nog wel ff een golfje zal geven:x Heel kinderachtig en hij zou zich moeten schamen dat hij een etentje belangrijker vind als zijn kind! Beterschap voor je kleine mannetje
jeetje wat kinderachtig! en wat ik het ergst vind is dat hij jullie zoon ook nog verdriet doet door te zeggen je kan toch wel mee enz. (zodat jij de boeman bent,want je zoon ''mag'' van jou niet mee!) jeetje wat kinderachtig! ik zou geloof ik ook goed pissig zijn!
Typisch mannelijk weer zoiets!!!! Ik had ook iets soortgelijks pas met de mijne. Is Lizzy ziek??, dan wijkt alles! Afgelopen vrijdag had ze 39,4 en had ook een belangrijke afspraak...Toen heb ik ook een passende oplossing gezocht. Het ergste is toch wel zijn gedrag richting jullie zoontje... Goed van je dat je voet bij stuk gehouden hebt!
IK zou ook thuisblijven en zeggen ga jij dan maar, als me kind zo ziek is,dat gaat toch voor zeker. en als je met een ziek kind gaat,word het er ook niet gezelliger op...etentje kan altijd.
Jeetje wat een eikelig gedrag! Goed dat je ff op je achterste poten bent gaan staan! Heeft ie nog gereageerd?