Irritatiefactortje, openingspost quoten

Discussie in 'Over deze site' gestart door Zoumooizijn, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Iemand die als eerste reageert is het inderdaad een beetje overbodig om al te quoten. Maar bij langlopende topics en waar er nogal veel off-topic gegaan word vind ik het juist wel handig om dan de TS te quoten. Dan is het voor iedereen duidelijk waar je op reageert en vaak helpt het ook om iedereen, weer even, on-topic te krijgen.

Ik denk alleen niet dat de moderators hier iets aan willen doen aangezien het een bestaande functie van het forum is en ze het al druk genoeg hebben.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kan mij voorstellen dat je irritant vindt, zeker een eerste bericht zou niet gequote hoeven worden.

Met de hoeveelheid topics die hier elke dag geopend worden en waar op gereageerd wordt is dat voor ons geen doen om bij te houden.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ eriva: de meeste leden zijn binnen de kortste keren weer terug. Zo slecht vinden ze de sfeer dus toch niet, of ze zijn toch zo gehecht aan ZP natuurlijk ;)

En net zoals TS zich mag uiten mogen anderen toch zeggen 'waar maak je je druk om', wat is daar nu weer mis mee? Wat moet je dan zeggen als dat jouw mening is? Nouja, zal wel weer te makkelijk zijn daarin verder. Het is een forum met meningen die allemaal verschillen van elkaar. Zo ook hier: een deel snapt TS, een deel vindt het onzin en zegt dat ook.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar net zo goed als dat TS haar mening mag geven mogen wij dat toch ook? Of moet je het altijd maar eens zijn met de TS?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik geloof dat het topic ergens anders over ging ladies!

Dank jullie wel.

6. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk hoeven jullie het niet met me eens te zijn, maar de toon wordt meteen erg negatief, alsof ik ontzettend loop te zeiken en blijkbaar denken jullie meteen dat ik hier serieus wakker van lig. En reacties als "waar maak je je druk om" en "zonde van je stress" voegen werkelijk helemaal niets toe.

Natasja, dank voor je reactie, ik snap dat het geen doen is om ieder topic erop na te lopen :)

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Precies dit!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik reageer zeker niet altijd alleen op de openingspost en quote dan liever op welk bericht ik reageer.

Jammer dat je het irritant vindt maar dat ga ik zeker niet anders doen.

Iedereen doet het op haar eigen manier.

9. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je niet goed kunt lezen, reageer dan niet ;)

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek van Zoumooizijn gesloten. Dank je voor je feedback Zoumooizijn.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina