Ben benieuwd naar wat jullie doen.. Nog carnavallen met je dikke buik of niet? Ik ben normaal wel n fanatieke carnavalsvierder maar sla dit jaar helaas ook weer over nu ik 32 weken zwanger ben M'n andere twee zwangerschappen was ik ook al redelijk ver in de zw. Vind het zelf geen prettig idee om met m'n dikke buik tussen de drukke menigte en dronken mensen te staan. Kan bovendien ook niet lang staan Dus even 'afzien' dit jaar en volgend jaar ben ik er weer bij.
Hier een jaartje overslaan. Ook al is mn buik niet groot en 20 weken maar voel me er niet fijn onder omdat ze toch hossen en alles en niet uitkijken. Wel even naar de optocht wezen kijken maar dat is het
Wij hebben gisteren de optocht gezien, maar verder zoek ik het ook niet om nu ik 15 weken zwanger ben in een drukke rokerige kroeg vol dronken mensen te gaan staan. Komt volgend jaar wel weer.
Ik ben er sinds een week achter dat ik zwanger ben.. en alleen gister overdag geweest en vanmiddag optocht. Maja die komt bij ons voor langs... Als ik veel of lang sta krijg ik wat krampen (ongestelheidskrampe ) dus er nu voor gekozen lekker op de bank te zitten.. gaan volgend jaar weer
Ik ben een rasechte Brabo maar een rasechte carnavalsvierder niet. Meestal 1 en 2 daagjes maar nu met bijna 36 weken...nope!
Ik ben vandaag naar de optocht geweest met zoonlief . 39.4 zwanger hier! Verder niets hoor aan de carnaval dit jaar...
Heb gisteren van 21.30 tot 3.00 uur gecarnavalt zonder te zitten. Maar voel me vandaag wel moe, maar Ben morgen ook al 30 weken Vond het wel spannend in die drukte, maar het is goed gegaan Voor mij zit carnaval er voor dit jaar op
Ik ben ook een Brabantse maar ben net zoals vorig jaar en voorgaande jaren niet geweest. Dus zwanger of niet, ik geniet wel vanaf de bank (omroep Brabant, Baronie tv)
Misschien nog even naar de optocht morgen met mijn zoontje. Echt de kroeg in zeker niet! Volgend jaar weer.
Voor ons een jaartje niet, nog niemand weet dat ik zwanger ben. En die 3 keer per jaar dat ik (helaas nog maar) in de kroeg kom giet ik mezelf ook lekker vol. Dus vrienden zouden raar staan te kijken als ik daar zou staan met n watertje Volgend jaar weer
Ja hoor wel carnavallen maar niet te lang en te veel.. Moet wel zeggen dat ik de drukte ook niet altijd even fijn vond.
Alleen vandaag bij mijn ouders thuis de optocht gekeken en daarna nog naar een klein zaaltje. Hebben het vooral voor mn dochtertje gedaan maar zelf (31wk zwanger) erg vermoeiend hoor. Lig ook brak op de bank met pijn in m rug en bekken van t lange staan. We houden het bij alleen vandaag... hihi
Ben dit weekend precies 20 weken maar carnaval sla ik er niet voor over haha. Juist nu ook veel energie, 10 weken geleden had ik het niet getrokken. Ga wel een klein beetje aangepast, niet meer naar de stad met de kleine rokerige kroegen maar naar een grote zaal met aparte rookruimte. Zo kan ik de ongecontroleerde hossende massa ook ontwijken en tot nu toe helemaal oke gegaan. Zijn net thuis dus lekker slapen want morgen is het alweer de 4e en laatste dag!
Ik heb zaterdag paar uurtjes in het varnavals gedruis begeven, maar in mijn plaats is het niet zo doorsnee om te carnavallen, dus er werd daar niet tegen je aan gestoten ofzo Iets voor 10en was ik al moe en ben ik naar huis gegaan
ik ben een groot liefhebber van carnaval, normaal zo'n 4 a 5 dagen feest aan het vieren. dit jaar keurig aangepast. ben wel bij optochten geweest maar uiteraard niet mee de kroeg in. kroegen zijn hier erg druk en iedereen staat op elkaar te drukken. dat kan nu natuurlijk niet. ach volgend jaar is het wel weer carnaval ( maar ook dan word er aangepast feest gevierd )