Hier groeit Caitlyn niet geweldig hard. Is naast een hartafwijking, reflux en KMA ws ook gewoon weer gewoon haar bouw, en de arts was hier dus ook erg relaxed over haar langzame groei: net zo slank als haar grote zus. En ik was juist degene die me daar wat zorgen over maakte nu...
Hmm ok, ik dacht dat dat alleen bij kunstvoeding was. Begrijp niet waarom ik hem nu al bij zou gaan voeden als hij het nog prima doet op mijn melk. En doordat ik weer begonnen was met werken liep mijn productie denk ik een beetje terug, bijvoeding zou dat alleen maar verergeren. Heb hem nu een paar dagen heel veel aangelegd en het is weer helemaal op pijl gelukkig.
4 maanden is de bekende BV-dip he? Jij een dip in je productie en je kind vaak een dip in groei of afbuigen van de groeilijn. Ik had het bij Thirza toen ook, ging weer werken met 14 weken en heb zitten kolven als een idioot om gekolfd te krijgen wat ze overdag bij de gastouder dronk Had toen die ene neusspray erbij, hoe heet die ook alweer.... om de TSR op gang te krijgen. Dat heeft me er wel doorheen geholpen! Maar bij BV idd niet helemaal het handigste moment om met bijvoeding te starten.
Wij gaan hoofdzakelijk voor meten, wegen en de inentingen. Voor de aardigheid gaan we ook naar het consult van arts/verpleegkundige. Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik niet al te veel er naar luister en doe wat ik goed vind voor mijn kind. Tot nu toe gaat dat prima! Ze ontwikkelt zich sneller dan de meeste kinderen van haar leeftijd. Qua voeding heb ik helemaal altijd mijn eigen plan getrokken. Zo heeft mijn dochter en mijn neefje een KMA. Ze bleven bij hoog en laag beweren dat mijn neefje geen KMA had. Hij had het echt! Sindsdien neem ik hun adviezen met korreltje zout!
Ik ben ook een beetje klaar met het CB. Als ik om 11 uur een afspraak heb staan, wordt de kleine om 11 uur gemeten en gewogen, vervolgens worden we een half uur later naar binnen geroepen. En dit is al zo sinds de eerste keer. Woensdag moeten we weer heen, voor een prikje en ik ga dan aangeven dat we alleen nog voor de prikken komen. Adviezen heb ik tot nu toe nog niks aan gehad. Als ik al een keer heen bel leggen ze mijn vraag neer als advies (kan ik gaan bijvoeden, want hij lijkt aan melk niet voldoende te hebben en hij zit aan de max. Zoontje was toen 5 maanden. Kreeg gewoon mn vraag als advies terug....) Hoeft voor mij niet zo, moet er een ochtend voor uittrekken voor uiteindelijk geen donder. Als ik wil weten hoe hij groeit loop ik wel een keer binnen als het mij uit komt.