Pacco afbouwen, wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Delta, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Mijn dochter is 4.5 maand. Ze rolt nog niet om. Overdag slaapt ze zonder pacco, dat gaat heel goed. Na de laatste fles gaat ze in de pacco. Ze krijgt 5 flessen van 180+6. De ochtend fles met rijstbloem. De laatste niet, want dan word ze een uur eerder wakker.
    Nu hebben we al een keer geprobeerd om snachts ook niet in te bakeren. Helaas word ze snachts wakker, en wilt ze perse een fles, anders gaat ze echt niet slapen, erna ook met veel huilen, maar minder wanneer ze geen fles krijgt.
    Ze krijgt overdag echt genoeg voeding, een liter aangeboden, drinkt niet alles op hoor, maar 4 van de 5 flessen toch wel.
    Nog even wachten met snachts afbouwen? Vind zo lastig..

2. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou denk ik proberen om toch door te zetten. Voor je het weet rolt ze en heb je geen keus meer. Dan maar een paar nachten een flesje. Hier was dat met een week weer over.

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Je kan overstappen naar een puckabay, die is losser en kan je later als slaapzak gebruiken

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ah door zetten dus, maar ze zit al aan de max van voeding op een dag. Want 1 liter drinkt ze bijna helemaal op. Maar snachts kan ze nog wel 200 cc leeg drinken. Is dat niet erg dan?
    Daarna gaat ze wel weer huilen in bed. Maar ja. Lastig, toch doorzetten dus.

Puckababy mag toch ook niet meer als ze gaat rollen? Vind dat zonde voor het geld voor die paar weekjes of misschien nog niet eens.
    Overdag gaat slapen onder een deken of slaapzak erg goed namelijk.

Deel Deze Pagina