Nou inderdaad. Iemand die zo over 'leven' denkt, tenslotte heeft ze gewoon een mini-mensje in haar buik, daar niet verantwoordelijk mee om kan gaan, die zou ik niet meer als vriendin hoeven. Verschrikkelijk zulke types.
Ik heb gereageerd in je vorige topic. Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. Sta met me bek vol tanden. In ieder geval heel veel succes. En vergeet niet je zelf, laat haar niet over je heen denderen!
Lekker volwassen van haar ja.. Ik zou nog een keer in gesprek gaan over wel/niet abortus.. en daarna langzaamaan dit laten verwateren
Ik snap je frustratie en ik snap ook dat je er "klaar" mee bent. Maar ik denk dat je vriendin nu, wat je er ook van vindt, een ontzettende heftige periode doormaakt en nu dus ook juist een goede vriendin kan gebruiken. Wat ze ook besluit, het zal de rest van haar leven bepalen. En daar kan ze wel wat steun bij gebruiken (ongeacht of het haar eigen schuld is). En zo te lezen biedt jij die steun ook.
Maar die steun gaat ze nu niet meer bij mij vinden. Er is echt altijd wel wat en als ik terug denk of zij mij ooit gesteund heeft..dan is het een dikke nee. In de periode dat mijn ex en ik uit elkaar gingen en ik er echt doorheen zat met mediators, ruzies spanningen..daarbij nog de zorg voor m'n kindjes, fulltime baan en een verhuizing, zij was er niet. Niet eens een doos helpen inpakken en echt waar ik stond er echt helemaal alleen voor. Ik ben niet van het klagen en ga altijd maar door omdat het moet maar ze wist het. Mijn kinderen zijn nu 5 en 7..ze is nooit naar een verjaardag van 1 van hun gekomen. Ik heb altijd voor haar klaar gestaan. Op oud en nieuw toen iedereen haar liet vallen was ze om 22.00 savonds welkom bij ons thuis, op haar verjaardag toen ze in de put zat, ook eruit getrokken en ga zo maar door. Het is nu niet zozeer van jij bent er niet voor mij dus zak er nu maar in maar omdat ik vandaag dus ook te horen kreeg dat ze dingen voor mij heeft achtergehouden terwijl haar ex haar bij haar nek greep en ik met m'n zwangere buik ertussen kwam staan (achteraf gezien heel stom natuurljjk) heb ik nu echt zoiets van flikker maar op met jou. Ik ben zo dom geweest om mezelf in gevaar te brengen en jij houdt dingen voor mij achter hoor ik nu. Nee.