Irritaties mbt. je partner/irritante gewoontes

Discussie in 'De lounge' gestart door RoseMurphy, 26 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Nou sorry, maar ik zet in het weekend echt geen wekker hoor. :roflmao: Soms ben ik of vriend weleens wakker en val je weer in slaap… maar in dit geval is er al 3 keer geroepen, dus dan vind ik het ook stom. :thumup:
     
  2. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Wacht ff.. dus jij ligt als zwangere ook nog eens niet in jullie comfortabele bed? Daar verbaas ik me dan even over :eek:
     
    Mapje vindt dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.700
    113
    Vrouw
    Als mijn man wil uitslapen en mij met 3 kinderen naar beneden bonjourd, spreken wij inderdaad af om bijvoorbeeld rond 9u dan beneden te zijn. Met wekker.
     
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Oh nee hier is dat helemaal niet. We gaan gezamenlijk uit bed in het weekend rond 09:00. Soms ga ik zelf eerder eruit omdat ik geen zin meer heb in bed te liggen en vriend net zo. Maar goed. Wij hebben er eentje. Geen 3, zal op een verschil zijn.
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.131
    15.200
    113
    Hoeft niet. Ik heb er 5 en we slapen vaak allemaal uit :thumup:
     
    Malbec vindt dit leuk.
  6. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.639
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    9.00 uur, heerlijk! Wij hebben er 1, maar die is altijd rond 6 a half 7 wakker. Hoewel ze sinds 2 maanden ineens uitlsaapt tot na half 8. Soms 8 uur. Dat vinden wij dan al uitslapen :roflmao:
     
    Mapje vindt dit leuk.
  7. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Maar hij slaapt niet tot 09:00 uur hè. Hij is gewoon tussen half 7 en 7 wakker. Dan komt hij bij ons. Even filmpje kijken en gaat hij vervolgens spelen op zijn kamer. Wel chill hoor. Zo rustig opstarten haha.

    mag ook wel overigs. Na álle slaapproblemen :o:
     
  8. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.639
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zeker fijn!! Die van ons stuitert meteen als ze wakker is, haha. Dus dat ze nu ineens langer slaapt is wel erg lekker.
     
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.806
    14.145
    113
    Hahahha zo comfortabel vind ik die niet hoor!

    Heb nog altijd mn draai niet gevonden op dat ikea matras en als ik nu beroerd uit mn bed kom qua heupen krijg ik dezelfde ellende als op de camping alleen kom ik dan ook de trap niet meer af. (vakantie afgebroken vanwege t matras stond al op met flink wat pijn, dan is de dag niet meer vol te maken). Dus mij pest je er meer mee als dat ik mee geholpen ben.
     
    Malbec vindt dit leuk.
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.806
    14.145
    113
    @Malbec Gisteren ook nog over gehad met m, hij heeft zn excuses aangeboden en had niet in de gaten wat t effect was. Totdat 90+ brigade voorbij geschuifeld kwam en een lompe vraag werd beantwoord met een fikse sneer. (die wat feller was dan bedoeld, mja pijn, irritatie en hormonen en dan bitch ik iets harder (ik ben ook niet altijd zo schattig))

    Hij mag van mij best uitslapen, maar graag even beperkt tot 0900/0930. 12:15 was niet zn bedoeling.

    Kijken hoe t nu loopt en of ik om 19:00 nog iets waard ben.
     
    Malbec vindt dit leuk.
  11. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Zeer herkenbaar dit! Mijn ergernissen:

    - Niet bedenken dat het misschien handig is om de uitpuilende wasmand eens leeg te maken/mee naar beneden te nemen.
    - spullen die op de trap liggen om mee naar boven te nemen "niet zien liggen", terwijl hij letterlijk 2 treden moet overslaan om eroverheen te stappen.
    - Lege wc rolletjes ergens neerzetten in de badkamer, in plaats van ze in de vuilnisbak te gooien
    - Als de kinderen van beneden naar boven roepen dat ze wat willen drinken terwijl ik onder de douche sta en dan niet het initiatief nemen om ze misschien wat te geven, gevolg is dat ze dus 1min later naast mij staan te zeuren om wat ze nodig hebben...
    - Stoppels/haren die in de wasbak plakken, en als ik er dan 1 op de 100x iets van durf te zeggen dan krijg ik naar mn hoofd geslingerd dat dat anders nooít gebeurt!
    - Als we ergens naartoe moeten gaat hij op de bank zitten wachten en gamen/op zn telefoon zitten, in plaats van te helpen met spullen pakken die meemoeten (drinken voor de kinderen, luiers etc). Als ik dan alles gedaan heb en hem vraag of hij klaar is zegt hij geirriteerd "ja, ik zit op jou te wachten"
    - Niets uitzoeken voor vakantie etc
    - Als hij vindt dat iets moet gebeuren in huis zegt hij "WE moeten maar eens dit opruimen", en dan vervolgens niets doen. Alsof het een opdracht is voor mij? Als ik vind dat iets moet gebeuren dan doe ik dat gewoon, geen gezeur.
    - verwachten dat hij de hemel ingeprezen wordt als hij eens iets doet in huis/kluswerk. Terwijl ik thuis 90% van huishouden en kluswerk doe zonder ooit enige blijk van waarderingnte krijgen.
    - En last but not least, altijd scheten komen laten in mijn buurt. Komt hij in de auto zitten, op de bank zitten, in bed liggen weet ik veel, dan moet hij altijd net dán een scheet laten. Als ik er een moet laten dan zonder ik mij net af, liefst op de wc. Lijkt wel een hondje dat zijn territorium afbakent of zo...
     
    Mapje vindt dit leuk.
  12. Aries

    Aries Niet meer actief

    :roflmao:
     

Deel Deze Pagina