Irritaties mbt. je partner/irritante gewoontes

Discussie in 'De lounge' gestart door RoseMurphy, 26 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Maar jij hebt een apart geval:roflmao:

    Bubbelde de soep niet? Dat hadden wij (wel de volgende dag al, smiddags gekookt, savonds gegeten, smorgens bubbelsoep:|)
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  2. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Ja maar heel het bed is van jou aangezien hij de bank heeft :D:p
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  3. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.505
    93
    Ik ben jouw vriend in deze, maar ben soms ook wel 1-5 minuten te laat. Ik vind het onzin om 10 minuten te vroeg te komen. En vindt het zelf heel storend als mensen te vroeg bij mij op afspraak komen. Ik ben dan gewoon nog niet klaar (en doe dan soms ook gewoon de deur nog niet open :oops:) Er is maar 1 moment om op tijd te komen, kom je niet op dat moment dan ben je dus óf te vroeg óf te laat. Mijn vriend komt ook altijd liever te vroeg, bij ons is de oplossing: hij gaat wanneer hij wilt gaan. Ben ik op tijd klaar, kan ik met hem mee, ben ik niet klaar rijdt ik er zelf achteraan. Hoef ik me niet druk te maken over dat hij zo graag vroeg is en hoeft hij zich niet druk over te maken over dat ik, in zijn ogen, altijd iets te laat vertrek. :roflmao:
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Stipt op 1 OPRUIMEN. Echt ik wordt daar knettergek van. Overal staan schoenen, ligt vuile was, vuile luiers laat ie zelfs liggen. Schoenen in de kelder, kledingkast is een tyfusbende echt over slingeren zijn spullen.

    Ik ben t zo beu om eerst al zijn zooi op te moeten ruimen en dan ps aan het schoonmaken kan. Kost me echt gewoon een halve dag per week extra. Los van de irritatie en het maar blijven vragen. mij kan heel slecht spullen weggooien maar ga t nu toch echt in de container gooien.
    Dan maar op de harde manier.

    echt als ik thuiskom van m’n werk is er een bom ontploft. Als hij werkt wordt er gepoetst. Oh en het is niet zo dat hij veel meer uren werkt dan ik. Dat scheelt uiteindelijk 4-8 uur per week.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Naar sokken in het wasmachine is toch irritant? Wil ik een witte was doen liggen er zwarte sokken in etc.
     
    suus1983, Vero0504, Jessi79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Haha deze is zo herkenbaar. En als ik er wat van zeg ook altijd zeggen dat we toch niet alles hoeven te vergelijken :rolleyes::roflmao:
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Maar ruilen willen ze ook niet :rolleyes:o_O
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Haha in eerste instantie is dat hier altijd prima tot het moment daar is.
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  9. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Heel veel dingen die al zijn genoemd. Maar ik zit me nu dus af te vragen of ik me daar heel druk om maak. Het feit dat ik me dat afvraag zegt waarschijnlijk al genoeg.

    Wat ik wel echt heel irritant vind aan mijn man is dat hij soms vreselijk bazig is. Maar ook dat zeg ik dan; och is je willetje weer wet? En soms laat ik hem lekker bazig zijn. Vindt ie fijn ofzo. Owh en wat ik ook echt irritant vind is dat hij vreselijk kan mopperen en vloeken. Doe chill man.

    Maar goed.. ik heb ook echt vreselijk irritante dingen waarvan het best knap is dat hij het met mij uithoudt.
     
  10. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik gooi alles bij elkaar, dus hier maakt dat niets uit ;)
     
  11. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb misofonie, hij houdt van extra knapperige crackertjes… Ik heb nu oordopjes, anders kan ik gewoon niet in dezelfde ruimte zijn. Dat geknaag en andere eetgeluiden zijn bij mij wel nummer 1.
     
  12. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.575
    6.270
    113
    De zin: oh ik dacht dat het zo moest :rolleyes:.
    Hoe kan het toch dat hij altijd net het verkeerde doet/mee neemt, het is echt ongelooflijk. Vandaar dat ik alles zelf doe, dat scheelt een hoop vertellen/uitleggen.
     
  13. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.076
    3.517
    113
    Dat ie overal eerst 'aan moet wennen'. Heb ik een leuke lamp gezien. "eh tja, moet ik even aan wennen'.

    Echt grrr wees een echte vent en bemoei je niet met de inrichting :rolleyes:
     
  14. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.478
    3.336
    113
    Dit topic had ook gewoon ''mannen'' kunnen heten.

    Haha herken wel wat dingen maar soms is het ook een gave hoor met dat betreft vind ik mannen ook weer wat relaxter.
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Hahaha ik lig dubb van al jullie posts.
    Mijn vader is het type man die in al jullie posts naar voren komt. Vreselijk.
    Die gaat ook zitten op de bank, zo en nu een bakje koffie. Mijn moeder moest die koffie zetten dan he (en dat deed ze ook nog :eek:). Dàt is pas irritant en onbeschoft.

    Mijn man doet sommige dingen ook wel, als ik een slecht humeur heb, stoor ik me er aan en anders niet.
    Nr. 1 is koken terwijl de keuken ontploft is :o: maar dan smaakt t ook heerlijk :D:thumup:
     
  16. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    - Naar de wc gaan als ik zeg dat het eten op tafel staat
    - naar de wc gaan als er afgeruimd moet worden, en dan heel lang op zn telefoon zitten en wegblijven
     
  17. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Oh yes dit is de winnaar
     
    Hopmarjanneke, Zeebra en Bloem2310 vinden dit leuk.
  18. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Jawel xD maar dan legt hij wel die vieze lap waar ik lig xD
     
  19. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.154
    113
    *** komt niet meer bij ***
    Geen buikspieren operationeel...auw auw auw
     
    Hopmarjanneke vindt dit leuk.
  20. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.154
    113
    mn man neemt t huishouden over en ik probeer me aan te wennen dat wat hij al overgenomen heeft ik me niet mee bemoei...Anders doe ik t alsnog zelf en leert hij t nooit. Ben ik op zolder voor iets knal ik er uiteraard wel een was in want ik ben er dan toch, ik loop nooit met lege handen.

    Ligt er grind van de kattenbak op de grond en hij rolt er met zn bureaustoel (gamer) er gewoon vrolijk doorheen, al heel de dag...

    Tanden bijten...dit kost dus je laminaat vloer....aaaaaaaargh pak verdorie een stoffer en blik!!!

    Negeert t compleet, ziet t niet, hoort t niet. Weer tig krassen erbij aantal ook diep dus dat wordt weer fijn met dweilen. Uiteindelijk zelf maar stoffer en blik gepakt en die werden boos uit mn handen gehaald want dat moest ik met mijn bekken niet doen.

    Eeeuh schaaat, heb jij nog dat spul om een kras dicht te maken??? Ik zie hier een diepe staan die door de bovenste laag is. Ja dat krijg je ervan als je er doorheen blijft rollen, dat weet je. Mja jouw keuze, reparatieset ligt daar en daar en als je t nu repareert kan je over 72 uur pas dweilen.

    Vloeren leggen in een nieuw leeg huis draai ik mn hand niet voor om, maar in bewoonde staat in een woonkamer...T ligt er ook net 3.5 jaar, dat vind ik dus doodzonde. Komen hier ook geen nieuwe katten als deze verleden tijd zijn.
     

Deel Deze Pagina